Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16850
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуцев, Валентин-
dc.contributor.authorKutsev, Valentyn-
dc.date.accessioned2019-01-23T11:11:08Z-
dc.date.available2019-01-23T11:11:08Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКуцев В. Брендинг як основа розвитку змагань чемпіонату Європи з футболу / Валентин Куцев // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2011. - Вип. 15, т. 1. - С. 164-167.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16850-
dc.description.abstractМета - обгрунтувати підходи до використання брендингу для розвитку чемпіонатів Європи з футболу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectчемпіонат Європи з футболуuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.subjectспортивні подіїuk_UA
dc.subjectтенденціїuk_UA
dc.subjectінфраструктураuk_UA
dc.subjectзалучення туристівuk_UA
dc.titleБрендинг як основа розвитку змагань чемпіонату Європи з футболуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Куцев В..pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.