Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14712
Title: Стратегія руху в майбутнє: значення лояльності до клієнтів у ресторанному бізнесі
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Keywords: туризм
ресторанний бізнес
стратегія руху
Issue Date: 2018
Publisher: ЛДУФК
Citation: Іванова Л. Стратегія руху в майбутнє: значення лояльності до клієнтів у ресторанному бізнесі / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (19-20 жовтня 2018 р., м. Львів). - Львів, 2018. - С. 9-13.
Abstract: Ресторанний бізнес в Україні постійно і швидко розвивається.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14712
Appears in Collections:"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.