Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14712
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.date.accessioned2018-10-25T08:42:26Z-
dc.date.available2018-10-25T08:42:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationІванова Л. Стратегія руху в майбутнє: значення лояльності до клієнтів у ресторанному бізнесі / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (19-20 жовтня 2018 р., м. Львів). - Львів, 2018. - С. 9-13.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14712-
dc.description.abstractРесторанний бізнес в Україні постійно і швидко розвивається.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectстратегія рухуuk_UA
dc.titleСтратегія руху в майбутнє: значення лояльності до клієнтів у ресторанному бізнесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.