Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1443
Title: Оцінювання психоемоційного стану як важливий чинник ефективності фізичної реабілітації дітей з церебральним паралічем в умовах спеціальної школи
Authors: Бандуріна, Катерина
Keywords: фізична реабілітація
церебральний параліч
спеціальна школа
діти
тривожність
мотивація
Issue Date: 2011
Citation: Бандуріна К. Оцінювання психоемоційного стану як важливий чинник ефективності фізичної реабілітації дітей з церебральним паралічем в умовах спеціальної школи / Катерина Бандуріна // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 3. - С. 21 - 24.
Abstract: Стаття з’ясовує значення оцінювання психоемоційного стану дітей з церебральним паралічем для ефективності процесу фізичної реабілітації в умовах спеціальної школи. Особлива увага приділяється проблемі зниження рівня тривожності та підвищення мотивації до відновлення дітей з церебральним паралічем.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1443
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Бандуріна_170.pdf134.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.