Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1443
Title: | Оцінювання психоемоційного стану як важливий чинник ефективності фізичної реабілітації дітей з церебральним паралічем в умовах спеціальної школи |
Authors: | Бандуріна, Катерина |
Keywords: | фізична реабілітація церебральний параліч спеціальна школа діти тривожність мотивація |
Issue Date: | 2011 |
Citation: | Бандуріна К. Оцінювання психоемоційного стану як важливий чинник ефективності фізичної реабілітації дітей з церебральним паралічем в умовах спеціальної школи / Катерина Бандуріна // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 3. - С. 21 - 24. |
Abstract: | Стаття з’ясовує значення оцінювання психоемоційного стану дітей з церебральним паралічем для ефективності процесу фізичної реабілітації в умовах спеціальної школи. Особлива увага приділяється проблемі зниження рівня тривожності та підвищення мотивації до відновлення дітей з церебральним паралічем. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1443 |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Бандуріна_170.pdf | 134.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.