Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1443
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бандуріна, Катерина | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-10T06:14:36Z | - |
dc.date.available | 2015-04-10T06:14:36Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Бандуріна К. Оцінювання психоемоційного стану як важливий чинник ефективності фізичної реабілітації дітей з церебральним паралічем в умовах спеціальної школи / Катерина Бандуріна // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 3. - С. 21 - 24. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1443 | - |
dc.description.abstract | Стаття з’ясовує значення оцінювання психоемоційного стану дітей з церебральним паралічем для ефективності процесу фізичної реабілітації в умовах спеціальної школи. Особлива увага приділяється проблемі зниження рівня тривожності та підвищення мотивації до відновлення дітей з церебральним паралічем. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізична реабілітація | uk_UA |
dc.subject | церебральний параліч | uk_UA |
dc.subject | спеціальна школа | uk_UA |
dc.subject | діти | uk_UA |
dc.subject | тривожність | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.title | Оцінювання психоемоційного стану як важливий чинник ефективності фізичної реабілітації дітей з церебральним паралічем в умовах спеціальної школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Бандуріна_170.pdf | 134.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.