Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1443
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБандуріна, Катерина-
dc.date.accessioned2015-04-10T06:14:36Z-
dc.date.available2015-04-10T06:14:36Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБандуріна К. Оцінювання психоемоційного стану як важливий чинник ефективності фізичної реабілітації дітей з церебральним паралічем в умовах спеціальної школи / Катерина Бандуріна // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 3. - С. 21 - 24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1443-
dc.description.abstractСтаття з’ясовує значення оцінювання психоемоційного стану дітей з церебральним паралічем для ефективності процесу фізичної реабілітації в умовах спеціальної школи. Особлива увага приділяється проблемі зниження рівня тривожності та підвищення мотивації до відновлення дітей з церебральним паралічем.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізична реабілітаціяuk_UA
dc.subjectцеребральний паралічuk_UA
dc.subjectспеціальна школаuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.titleОцінювання психоемоційного стану як важливий чинник ефективності фізичної реабілітації дітей з церебральним паралічем в умовах спеціальної школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Бандуріна_170.pdf134.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.