Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1393
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІльків, Оксана-
dc.contributor.authorСоловей, Алла-
dc.contributor.authorПазичук, Марія-
dc.date.accessioned2015-04-06T10:36:58Z-
dc.date.available2015-04-06T10:36:58Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationІльків О. Оптимізація навчально-виховного процесу дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор у режимі навчального дня / Оксана Ільків, Алла Соловей, Марія Пазичук // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 2. - С. 70 - 74.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1393-
dc.description.abstractУ статті досліджується проблема оптимізації навчально-виховного процесу дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор у режимі начального дня. У експерименті взяло участь 35 учнів 3-х класів, які постійно відвідували групу продовженого дня. Визначався загальний та середній добовий рівень рухової активності в навчально-виховному процесі школярів методом хронометражу діяльності групи дітей упродовж навчального дня. Установлено, що введення в навчально-виховний процес молодших школярів запропонованої методики застосування рухливих ігор у режимі навчального дня дозволило збільшити обсяг тижневої та середньої добової рухової активності, а також збільшити інтенсивність навантаження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.subjectрухова активністьuk_UA
dc.subjectігриuk_UA
dc.titleОптимізація навчально-виховного процесу дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор у режимі навчального дняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
Ільків_18.pdf140.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.