Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1375
Title: Маркетингова діяльність МОК в умовах зростання популярності олімпійських ігор у світі
Authors: Шинкарук, Олена
Keywords: олімпійський рух
комерціалізація спорту
некомерційний маркетинг
спорт і бізнес
Issue Date: 2011
Citation: Шинкарук О. Маркетингова діяльність МОК в умовах зростання популярності олімпійських ігор у світі / Олена Шинкарук // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 1. - С. 380 - 383.
Abstract: У статті розглянуто необхідність вдосконалення маркетингової політики Міжнародного олімпійського комітету в сучасних умовах розвитку олімпійського руху. З’ясовано, що маркетингова діяльність здатна формувати й підтримувати високий імідж олімпізму та є перспективним напрямом діяльності Міжнародного олімпійського комітету.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1375
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Шинкарук_126.pdf128.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.