Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1375
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШинкарук, Олена-
dc.date.accessioned2015-04-06T07:43:05Z-
dc.date.available2015-04-06T07:43:05Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationШинкарук О. Маркетингова діяльність МОК в умовах зростання популярності олімпійських ігор у світі / Олена Шинкарук // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 1. - С. 380 - 383.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1375-
dc.description.abstractУ статті розглянуто необхідність вдосконалення маркетингової політики Міжнародного олімпійського комітету в сучасних умовах розвитку олімпійського руху. З’ясовано, що маркетингова діяльність здатна формувати й підтримувати високий імідж олімпізму та є перспективним напрямом діяльності Міжнародного олімпійського комітету.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectолімпійський рухuk_UA
dc.subjectкомерціалізація спортуuk_UA
dc.subjectнекомерційний маркетингuk_UA
dc.subjectспорт і бізнесuk_UA
dc.titleМаркетингова діяльність МОК в умовах зростання популярності олімпійських ігор у світіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Шинкарук_126.pdf128.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.