Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1339
Title: Брендинг як основа розвитку змагань чемпіонату Європи з футболу
Authors: Куцев, Валентин
Keywords: футбол
чемпіонат Європи з футболу
бренд
імідж
брендинг
Issue Date: 2011
Citation: Куцев В. Брендинг як основа розвитку змагань чемпіонату Європи з футболу / Валентин Куцев // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 1. - С. 164 - 167.
Abstract: Бренд (англ. brand)— комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. Він широко використовується у маркетингу та рекламі. Існує кілька основних трактувань бренду. Згідно з першим бренд – це сума всіх почуттів, спогадів, образів та емоцій, які виникають у людини, коли вона з ним зіштовхується. Згідно з другим, це обов'язково дуже позитивний образ, який говорить про високу якість та гарну репутацію свого власника.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1339
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Куцев_120.pdf136.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.