Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1339
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуцев, Валентин-
dc.date.accessioned2015-04-02T10:24:24Z-
dc.date.available2015-04-02T10:24:24Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКуцев В. Брендинг як основа розвитку змагань чемпіонату Європи з футболу / Валентин Куцев // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 1. - С. 164 - 167.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1339-
dc.description.abstractБренд (англ. brand)— комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. Він широко використовується у маркетингу та рекламі. Існує кілька основних трактувань бренду. Згідно з першим бренд – це сума всіх почуттів, спогадів, образів та емоцій, які виникають у людини, коли вона з ним зіштовхується. Згідно з другим, це обов'язково дуже позитивний образ, який говорить про високу якість та гарну репутацію свого власника.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфутболuk_UA
dc.subjectчемпіонат Європи з футболуuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.titleБрендинг як основа розвитку змагань чемпіонату Європи з футболуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Куцев_120.pdf136.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.