Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13370
Title: Особливості маркетингових інтегрованих комунікацій на ринку туристичних послуг
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Keywords: туризм
туристичні послуги
маркетинг
Issue Date: 2017
Citation: Іванова Л. Особливості маркетингових інтегрованих комунікацій на ринку туристичних послуг / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід : матеріали ХІ наук. конф. з міжнар. участю. - Львів, 2017. - С. 85-90.
Abstract: Концепція маркетингу в туризмі носить більше, ніж будь-де, цілісний і загальноохоплюючий характер. Туризм є не тільки економічним, але одночасно соціальним, культурним, економічним і політичним явищем. Виходячи з цього, маркетинг в туризмі необхідно застосовувати з максимальним врахуванням усіх цих факторів. За таких умов він повною мірою відображатиме інтереси як туристичних підприємств, так і споживачів.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13370
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Л. Іванова, О. Вовчанська.pdf167.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.