Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.date.accessioned2018-09-14T11:47:54Z-
dc.date.available2018-09-14T11:47:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationІванова Л. Особливості маркетингових інтегрованих комунікацій на ринку туристичних послуг / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід : матеріали ХІ наук. конф. з міжнар. участю. - Львів, 2017. - С. 85-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13370-
dc.description.abstractКонцепція маркетингу в туризмі носить більше, ніж будь-де, цілісний і загальноохоплюючий характер. Туризм є не тільки економічним, але одночасно соціальним, культурним, економічним і політичним явищем. Виходячи з цього, маркетинг в туризмі необхідно застосовувати з максимальним врахуванням усіх цих факторів. За таких умов він повною мірою відображатиме інтереси як туристичних підприємств, так і споживачів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичні послугиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингових інтегрованих комунікацій на ринку туристичних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Л. Іванова, О. Вовчанська.pdf167.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.