Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13355
Title: Роль маркетингу у формуванні інфраструктури туристичної індустрії
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, О.
Ivanova, Liliia
Keywords: маркетинг
туристичнга індустрія
Issue Date: 2015
Citation: Іванова Л. Роль маркетингу у формуванні інфраструктури туристичної індустрії / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Туризм як пріоритетний напрям соціально-економічного розвитку регіону : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Чернівці, 2015. - С. 328-330.
Abstract: Стратегія маркетингу в туристичній індустрії спрямована на формування і позитивний розвиток туристичного іміджу країни та окремих її регіонів, який, своєю чергою, є однією з основних умов залучення вітчизняних і іноземних туристичних потоків.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13355
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Л. Іванова, О. Вовчанська.pdf127.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.