Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13355
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, О.-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-09-14T10:32:56Z-
dc.date.available2018-09-14T10:32:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationІванова Л. Роль маркетингу у формуванні інфраструктури туристичної індустрії / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Туризм як пріоритетний напрям соціально-економічного розвитку регіону : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Чернівці, 2015. - С. 328-330.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13355-
dc.description.abstractСтратегія маркетингу в туристичній індустрії спрямована на формування і позитивний розвиток туристичного іміджу країни та окремих її регіонів, який, своєю чергою, є однією з основних умов залучення вітчизняних і іноземних туристичних потоків.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectтуристичнга індустріяuk_UA
dc.titleРоль маркетингу у формуванні інфраструктури туристичної індустріїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Л. Іванова, О. Вовчанська.pdf127.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.