Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13331
Title: Маркетингова оцінка інвестиційної привабливості підприємства готельного бізнесу
Authors: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Keywords: готельний бізнес
інвестиційна привабливість
маркетингова оцінка
Issue Date: 1997
Citation: Іванова Л. О. Маркетингова оцінка інвестиційної привабливості підприємства готельного бізнесу / Іванова Л. О. // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : вісник Держ. ун-ту "Львівська політехніка" : зб. наук.-прикл. пр. - Львів, 1997. - № 2. - С. 64-68.
Abstract: Існують дві групи факторів, які зумовлюють масштаби розвитку готельної діяльності в містах. Перша група пов’язана з чисельністю населення міст. Чим більше чисельність, тим більше підприємств і установ, в які приїжджають відряджені, тим більше особистих справ, які вимагають проживання в готелях. Друга група факторів пов’язана з можливістю відпочинку в широкому розумінні цього слова. Фактори другої групи - цс наявність об’єктів культурно- \ історичного значення, оздоровчо-лікувальних установ, привабливість місцевості навколо міста тощо. Ці фактори не пов’язані з чисельністю населення, але також впливають на формування загальної потреби в готельному обслуговуванні.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13331
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf287.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.