Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13331
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-09-14T07:27:05Z-
dc.date.available2018-09-14T07:27:05Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Маркетингова оцінка інвестиційної привабливості підприємства готельного бізнесу / Іванова Л. О. // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : вісник Держ. ун-ту "Львівська політехніка" : зб. наук.-прикл. пр. - Львів, 1997. - № 2. - С. 64-68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13331-
dc.description.abstractІснують дві групи факторів, які зумовлюють масштаби розвитку готельної діяльності в містах. Перша група пов’язана з чисельністю населення міст. Чим більше чисельність, тим більше підприємств і установ, в які приїжджають відряджені, тим більше особистих справ, які вимагають проживання в готелях. Друга група факторів пов’язана з можливістю відпочинку в широкому розумінні цього слова. Фактори другої групи - цс наявність об’єктів культурно- \ історичного значення, оздоровчо-лікувальних установ, привабливість місцевості навколо міста тощо. Ці фактори не пов’язані з чисельністю населення, але також впливають на формування загальної потреби в готельному обслуговуванні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectінвестиційна привабливістьuk_UA
dc.subjectмаркетингова оцінкаuk_UA
dc.titleМаркетингова оцінка інвестиційної привабливості підприємства готельного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf287.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.