Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13042
Title: Маркетингова політика організаційних структур олімпійського спорту щодо охорони навколишнього середовища
Authors: Тімашева, Олена
Timasheva, Olena
Keywords: олімпійський спорт
маркетингова політика
організаційні структури
Issue Date: 2002
Publisher: ЛДІФК
Citation: Тімашева О.В. Маркетингова політика організаційних структур олімпійського спорту щодо охорони навколишнього середовища / Тімашева Олена // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2002. - Вип. 6, т. 1. - С. 127-130.
Abstract: В результаті роботи було визначено структуру й елементи політики організаційних структур олімпійського спорту з питань довкілля.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13042
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тімашева О..pdf772.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.