Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13042
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТімашева, Олена-
dc.contributor.authorTimasheva, Olena-
dc.date.accessioned2018-09-05T10:37:15Z-
dc.date.available2018-09-05T10:37:15Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationТімашева О.В. Маркетингова політика організаційних структур олімпійського спорту щодо охорони навколишнього середовища / Тімашева Олена // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2002. - Вип. 6, т. 1. - С. 127-130.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13042-
dc.description.abstractВ результаті роботи було визначено структуру й елементи політики організаційних структур олімпійського спорту з питань довкілля.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДІФКuk_UA
dc.subjectолімпійський спортuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectорганізаційні структуриuk_UA
dc.titleМаркетингова політика організаційних структур олімпійського спорту щодо охорони навколишнього середовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тімашева О..pdf772.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.