Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13033
Title: Використання маркетингу для отримання прибутків національними федераціями з легкої атлетики
Authors: Охріменко, Олег
Okhrimenko, Oleh
Keywords: маркетинг
національні федерації
легка атлетика
Issue Date: 2002
Publisher: ЛДІФК
Citation: Охріменко О. Використання маркетингу для отримання прибутків національними федераціями з легкої атлетики / Олег Охріменко // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2002. - Вип. 6, т. 1. - С. 101-104.
Abstract: В процесі дослідження виявлено пряму залежність між фінансовим станом федерації і домінуючими в її діяльності джерелами прибутку.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13033
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Охріменко О..pdf930.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.