Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13033
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОхріменко, Олег-
dc.contributor.authorOkhrimenko, Oleh-
dc.date.accessioned2018-09-05T08:59:23Z-
dc.date.available2018-09-05T08:59:23Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationОхріменко О. Використання маркетингу для отримання прибутків національними федераціями з легкої атлетики / Олег Охріменко // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2002. - Вип. 6, т. 1. - С. 101-104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13033-
dc.description.abstractВ процесі дослідження виявлено пряму залежність між фінансовим станом федерації і домінуючими в її діяльності джерелами прибутку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДІФКuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectнаціональні федераціїuk_UA
dc.subjectлегка атлетикаuk_UA
dc.titleВикористання маркетингу для отримання прибутків національними федераціями з легкої атлетикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Охріменко О..pdf930.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.