Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12706
Title: Особливості застосування фандрейзингу в некомерційному маркетингу
Authors: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Keywords: маркетинг
некомерційний маркетинг
фандрейзинг
Issue Date: 2009
Citation: Іванова Л. О. Особливості застосування фандрейзингу в некомерційному маркетингу / Іванова Л. О. // Маркетинг в Україні : Х Міжнар. конф. - Київ, 2009. - С. 43-45.
Abstract: Фандрейзингова політика некомерційних об'єктів як ефективна форма залучення фінансування в ринкових умовах починає набувати в Україні вадливого значення. Складний фінансовий стан українських некомерційних суб'єктів змушує останніх активно займатися пошуком нових джерел доходів.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12706
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf834.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.