Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12706
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-08-15T11:25:55Z-
dc.date.available2018-08-15T11:25:55Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Особливості застосування фандрейзингу в некомерційному маркетингу / Іванова Л. О. // Маркетинг в Україні : Х Міжнар. конф. - Київ, 2009. - С. 43-45.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12706-
dc.description.abstractФандрейзингова політика некомерційних об'єктів як ефективна форма залучення фінансування в ринкових умовах починає набувати в Україні вадливого значення. Складний фінансовий стан українських некомерційних суб'єктів змушує останніх активно займатися пошуком нових джерел доходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectнекомерційний маркетингuk_UA
dc.subjectфандрейзингuk_UA
dc.titleОсобливості застосування фандрейзингу в некомерційному маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf834.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.