Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12704
Title: Оцінка факторів рівня комфортності проживання при виборі маркетингових стратегій ціноутворення на підприємствах готельного господарства
Authors: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Keywords: готельне господарство
ціноутворення
маркетинг
Issue Date: 2010
Citation: Іванова Л. О. Оцінка факторів рівня комфортності проживання при виборі маркетингових стратегій ціноутворення на підприємствах готельного господарства / Л. О. Іванова // Маркетинг в Україні : ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Київ, 2010. - С. 43-45.
Abstract: Ціноутворення є одним з найважливіших елементів маркетингу підприємств готельного господарства, стратегія ціноутворення є складовою частиною стратегії маркетингу, повинна повністю відповідати її цілям, а також узгоджуватись з іншими складовими.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12704
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf741.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.