Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-08-15T11:14:47Z-
dc.date.available2018-08-15T11:14:47Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Оцінка факторів рівня комфортності проживання при виборі маркетингових стратегій ціноутворення на підприємствах готельного господарства / Л. О. Іванова // Маркетинг в Україні : ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Київ, 2010. - С. 43-45.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12704-
dc.description.abstractЦіноутворення є одним з найважливіших елементів маркетингу підприємств готельного господарства, стратегія ціноутворення є складовою частиною стратегії маркетингу, повинна повністю відповідати її цілям, а також узгоджуватись з іншими складовими.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectготельне господарствоuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleОцінка факторів рівня комфортності проживання при виборі маркетингових стратегій ціноутворення на підприємствах готельного господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf741.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.