Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12694
Title: Світовий досвід застосування концепції маркетингу та франчайзингових систем у готельному бізнесі
Authors: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Keywords: готельний бізнес
готельні послуги
маркетинг
франчайзинг
Issue Date: 2010
Citation: Іванова Л. О. Світовий досвід застосування концепції маркетингу та франчайзингових систем у готельному бізнесі / Л. О. Іванова // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки. - Хмельницький, 2010. - Т. 4. - С. 172-177.
Abstract: У статті розглянуто основні тенденції розвитку світового готельного бізнесу, узагальнено теоретико-практичні підходи до використання інструментарію концепції маркетингу та франчайзингових систем у готельному бізнесі. Визначено проблеми та перспективи їх застосування у готельному господарстві України
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12694
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf3.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.