Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-08-15T10:10:04Z-
dc.date.available2018-08-15T10:10:04Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Світовий досвід застосування концепції маркетингу та франчайзингових систем у готельному бізнесі / Л. О. Іванова // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки. - Хмельницький, 2010. - Т. 4. - С. 172-177.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12694-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні тенденції розвитку світового готельного бізнесу, узагальнено теоретико-практичні підходи до використання інструментарію концепції маркетингу та франчайзингових систем у готельному бізнесі. Визначено проблеми та перспективи їх застосування у готельному господарстві Україниuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectготельні послугиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.titleСвітовий досвід застосування концепції маркетингу та франчайзингових систем у готельному бізнесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf3.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.