Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12687
Title: Маркетинг як засіб адаптації вищих закладів освіти до умов сучасного ринку праці
Authors: Приймак, М.
Pryimak, M.
Keywords: маркетинг
адаптація
ринок праці
Issue Date: 2000
Citation: Приймак М. Маркетинг як засіб адаптації вищих закладів освіти до умов сучасного ринку праці / Марія Приймак // Молода спортивна наука України : зб. наук. ст. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2000. - Вип. 4. - С. 92 - 93.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12687
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Приймак М. Маркетинг....pdf145.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.