Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12687
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПриймак, М.-
dc.contributor.authorPryimak, M.-
dc.date.accessioned2018-08-15T08:28:48Z-
dc.date.available2018-08-15T08:28:48Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationПриймак М. Маркетинг як засіб адаптації вищих закладів освіти до умов сучасного ринку праці / Марія Приймак // Молода спортивна наука України : зб. наук. ст. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2000. - Вип. 4. - С. 92 - 93.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12687-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectринок праціuk_UA
dc.titleМаркетинг як засіб адаптації вищих закладів освіти до умов сучасного ринку праціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Приймак М. Маркетинг....pdf145.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.