Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-08-14T12:13:02Z-
dc.date.available2018-08-14T12:13:02Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Сучасні підходи до контролю знань студентів зі спеціальності "Маркетинг" / Іванова Л. О. // Ефективність і нові форми діагностики рівня підготовки фахівців у ВНЗ : матеріали наук.-метод. конф. - Львів, 2004. - С. 55-58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12674-
dc.description.abstractПроблеми надання освітніх послуг у вищих навчальних закладах ІІІ - ІV рівня акредитації надзвичайно багатогранні, вони включають у себе доволі складний, але логічно пов'язаний комплекс процесів та завдань. Частково це зумовлюється вимогами сучасних роботодавців стосовно то- го, що молодий спеціаліст повинен відразу приступити до роботи, якою б складною вона не була. Сам факт наявності диплома нині майже не дає випускнику переваг на ринку праці. Головною є якість отриманої освіти. Набуття практичних навичок і досвіду та отримання глибоких теоретичних знань є найважливішими аспектами вітчизняної економічної освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.titleСучасні підходи до контролю знань студентів зі спеціальності "Маркетинг"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf350.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.