Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12545
Title: Особливості використання важелів маркетингу в інноваційному розвитку роздрібних торговельних підприємств
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Keywords: маркетинг
роздрібна торгівля
інноваційні технології
Issue Date: 2017
Citation: Іванова Л. О. Особливості використання важелів маркетингу в інноваційному розвитку роздрібних торговельних підприємств / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Стратегічні пріоритети розвитку внутрішньої торгівлі України на інноваційних засадах : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 99-101.
Abstract: Інноваційні технології в роздрібній торгівлі інтенсивно розвиваються, оскільки роздрібна торгівля є потужним механізмом просування товарів від виробника до кінцевих споживачів. Тому актуальність розробки та впровадження інноваційних рішень, які дозволять швидко реагувати на мінливу купівельну поведінку і домогтися клієнтської лояльності, полягає в постійній необхідності роздрібними торговельними підприємствами удосконалювати свої конкурентні переваги, що в кінцевому підсумку забезпечить більш високоякісне задоволення потреб споживачів.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12545
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л., Вовчанська О..pdf105.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.