Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12545
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.date.accessioned2018-08-08T10:32:59Z-
dc.date.available2018-08-08T10:32:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Особливості використання важелів маркетингу в інноваційному розвитку роздрібних торговельних підприємств / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Стратегічні пріоритети розвитку внутрішньої торгівлі України на інноваційних засадах : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 99-101.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12545-
dc.description.abstractІнноваційні технології в роздрібній торгівлі інтенсивно розвиваються, оскільки роздрібна торгівля є потужним механізмом просування товарів від виробника до кінцевих споживачів. Тому актуальність розробки та впровадження інноваційних рішень, які дозволять швидко реагувати на мінливу купівельну поведінку і домогтися клієнтської лояльності, полягає в постійній необхідності роздрібними торговельними підприємствами удосконалювати свої конкурентні переваги, що в кінцевому підсумку забезпечить більш високоякісне задоволення потреб споживачів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.titleОсобливості використання важелів маркетингу в інноваційному розвитку роздрібних торговельних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л., Вовчанська О..pdf105.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.