Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/11337
Title: Роль і функції соціальної реклами в системі публічного управління держави
Authors: Криштанович, Мирослав
Криштанович, Світлана
Kryshtanovych, Myroslav
Kryshtanovych, Svitlana
Keywords: соціальна реклама
публічне управління
реклама
ЗМІ
Issue Date: 2017
Citation: Криштанович М. Роль і функції соціальної реклами в системі публічного управління держави / Криштанович Мирослав Франкович, Криштанович Світлана Володимирівна // Теорія і практика державного управління і місцевого самоврядування. - 2017. - № 1.
Abstract: Соціальна реклама сьогодні – це великий потужний механізм, що впливає на аудиторію та має свою мету. Добре, якщо мета впливу – поширення благодійних і привабливих повідомлень, які громадянам потрібно знати, і поширення знань про події та явища громадського життя, моральні та суспільні цінності людини. У житті реклама не завжди містить у собі такий позитив. Доволі часто вона психологічно впливає на аудиторію, маніпулює, унаслідок чого формується правдива особиста й громадська думка, що позначається на позиції людини, щодо зацікавленості, попиту та причини.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/11337
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ttpdu_2017_1_18.pdf627.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.