Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/11337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКриштанович, Мирослав-
dc.contributor.authorКриштанович, Світлана-
dc.contributor.authorKryshtanovych, Myroslav-
dc.contributor.authorKryshtanovych, Svitlana-
dc.date.accessioned2018-06-20T12:01:12Z-
dc.date.available2018-06-20T12:01:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКриштанович М. Роль і функції соціальної реклами в системі публічного управління держави / Криштанович Мирослав Франкович, Криштанович Світлана Володимирівна // Теорія і практика державного управління і місцевого самоврядування. - 2017. - № 1.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/11337-
dc.description.abstractСоціальна реклама сьогодні – це великий потужний механізм, що впливає на аудиторію та має свою мету. Добре, якщо мета впливу – поширення благодійних і привабливих повідомлень, які громадянам потрібно знати, і поширення знань про події та явища громадського життя, моральні та суспільні цінності людини. У житті реклама не завжди містить у собі такий позитив. Доволі часто вона психологічно впливає на аудиторію, маніпулює, унаслідок чого формується правдива особиста й громадська думка, що позначається на позиції людини, щодо зацікавленості, попиту та причини.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectЗМІuk_UA
dc.titleРоль і функції соціальної реклами в системі публічного управління державиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ttpdu_2017_1_18.pdf627.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.