Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10721
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПриступа, Євген-
dc.contributor.authorМагльований, Анатолій-
dc.contributor.authorАветіков, Д.-
dc.contributor.authorПанькевич, В.-
dc.contributor.authorУштан, С.-
dc.contributor.authorPrystupa, Yevhen-
dc.date.accessioned2018-05-24T08:51:28Z-
dc.date.available2018-05-24T08:51:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧастота травми голови та обличчя залежно від виду спорту, механізм та профілактика = The head and face trauma rate, depending on kind of sport, mechanism and prophylaxis / Є. Н. Приступа [та ін.] // Клінічна хірургія. - 2017. - № 10. - С. 70-73.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10721-
dc.description.abstractНайбільш часто травма голови та обличчя виникає у спортсменів, які займаються боксом, хокеєм, футболом, регбі, гандболом, кінним, велосипедним спортом. Встановлені основні механізми виникнення травми голови та обличчя та їх локалізація, що в подальшому допоможе покращити лікувально- профілактичні заходи. Частота спортивної травми голови та обличчя, насамперед, залежить від наявності та ефективності засобів захисної екіпіровки, а також характеру підготовки та кваліфікації спортсменів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectспортuk_UA
dc.subjectспортивна травмаuk_UA
dc.subjectтравми головиuk_UA
dc.subjectтравми обличчяuk_UA
dc.subjectпрофілактикаuk_UA
dc.titleЧастота травми голови та обличчя залежно від виду спорту, механізм та профілактикаuk_UA
dc.title.alternativeThe head and face trauma rate, depending on kind of sport, mechanism and prophylaxisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Приступа_Магльований_2017.pdf4.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.