Науковий журнал "Спортивна наука України"
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/8103
Переглянути
Перегляд Науковий журнал "Спортивна наука України" за Ключові слова "автоспорт"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Класифікація видів автомобільного спорту за специфікою змагальної діяльності(2013) Градусов, Володимир; Камаєв, Олег; Банах, ВолодимирРозвиток сучасного автомобільного спорту неможливий без науково обґрунтованої системи багаторічного спортивного вдосконалення в різних його видах. Педагогічне спостереження за змагальною діяльністю спортсменів-автоперегінників в окремих видах автоспорту дало змогу розробити їх об’єктивну класифікацію, що ґрунтується на способі старту та проходження дистанції, системі визначення переможців, складі екіпажів, тривалості заїздів та вікових обмеженнях. На цій підставі окреслені основні напрямки вдосконалення багаторічної системи підготовки спортсменів у кожному з цих видів.Документ Моделювання стратегії безаварійної участі в автомобільних ралі(2014) Кувалдіна, Ольга; Рибак, Олег; Kuvaldina, Olha; Rybak, OlehРезультати дослідження свідчать що, три чверті сходів ралійних екіпажів припадають на перші три секції змагань – 26,1%, 25,3% та 23,7%, а на три останні – всього 24,9% (16,9%, 6,8% та 1,2% відповідно). Кількість сходів тісно пов’язана з тривалістю спеціальних ділянок (СД): до 200 с (21,1%) – 0,267 сходів за хв, від 200 до 400 с (39,5%) – 0,155 сходів за хв, від 400 до 600 с (24,2%) – 0,122 сходів за хв, понад 600 с (15,2%) – 0,119 сходів за хв. На видовищних СД середня кількість сходів досягає 0,387 за хвилину, тоді як на ділянках з асфальтовим покриттям – 0,147 удень і 0,155 уночі, та лише 0,121 – на гравійних трасах (при середньому значенні 0,166 сходів за хв). Для зниження ризику сходів ралійним екіпажам рекомендується на перших секціях ралі рухатись з певним запасом, уважно розпочинати кожну СД з виходом на максимальну швидкість лише при достатньому впрацьовуванні у звичний ритм, особливу увагу звертати на короткі та видовищні ділянки, а також на асфальтові ділянки у нічний час. Найбільш суттєво знижують ризик сходу ралійних екіпажів стійкість психіки до внутрішніх та зовнішніх збиваючих чинників і втоми, швидке впрацьовування в оптимальний режим роботи, високий рівень стенограмної підготовленості, а також здатність до зниження швидкості й ризику з тактичних міркувань.Документ Теоретико-методичні засади моделювання та застосування інноваційних технологій у підготовці фахівців з автомобільного спорту(2013) Виноградський, Богдан; Камаєв, Олег; Пітин, Мар'ян; Vynohradskyi, Bohdan; Kamaiev, Oleh; Pityn, MarianПідготовка конкурентоспроможних фахівців з автомобільного спорту з використанням традиційних методів і технологій навчання є малоефективною. Для обґрунтування нових підходів до підготовки фахівців вивчено теоретико-методичні засади й передовий досвід застосування моделей та інноваційних технологій у педагогічному процесі. Уточнено застосування терміна «моделювання» в педагогічному процесі навчальних закладів галузі. На цій підставі розроблено вимоги до процесу моделювання й окреслені перспективні напрямки його застосування в підготовці фахівців з автоспорту.