Навчальні видання
Постійне посилання на фондhttp://localhost:4000/handle/34606048/38
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Ключові слова ""Маркетинг""
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Маркетингове дослідження споживачів готельних послуг(1997) Іванова, Лілія; Ivanova, LiliiaВ навчальному посібнику висвітлюються питання методики та практики проведення маркетингових досліджень шляхом соціологічного анкетного опитування споживачів. Наводяться результати конкретного дослідження на прикладі опитування споживачів готельних послуг. Показані можливості аналізу даних анкетного опитування і формулювання на їх основі практичних р екомендацій. Посібник рекомендований для використання у навчальному процесі спеціальності 7,050108 “Маркетинг” всіх форм навчання, на факультетах підвищення кваліфікації і післядипломної освіти. Може бути корисним для викладачів, аспірантів вищих закладів освіти та практичних працівників підприємств готельного обслуговування.Документ Організаційні, методичні та наукові рішення при виконанні випускних робіт зі спеціальності "Маркетинг"(Видавництво Львівської комерційної академії, 2003) Скибінський, С.; Федорчук, А.; Іванова, Лілія; Прохоренко, К.; Ivanova, LiliiaПодаються методики виконання і захисту студентами бакалаврської, дипломної, магістерської робіт зі спеціальності „Маркетинг” та наукового керівництва ними. Пропонуються: принципи добору теми; підходи до складання плану і викладу змісту основних розділів, вступу, висновків та пропозиції; критерії оцінювання; нормативи по оформленню. Значну увагу приділено математико-сгатистичному забезпеченню аналітичного та рекомендаційного розділів випускних робіт. Посібник призначено для викладачів та студентів вищих навчальних закладів третього та четвертого рівня акредитації.