Перегляд за Автор "Zomko, O. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Поєднання ігрового, змагального та комунікативного методів навчання грі у процесі спортивного відбору юних футболістів(2021-12-25) Дулібський, А. В.; Зьомко, О. В.; Дулібський, А. А.; Dulibskyy, A. V.; Zomko, O. V.; Dulibskyy, A. A.У процесі початкового спортивного відбору застосовувалися прості педагогічні тестування для оцінки рухових здібностей юних футболістів. Перевага надавалася тестам, які характеризують рівень розвитку рухових якостей гравців, зумовлених, передовсім, вродженими задатками, і особливо тим, які давали змогу оцінити швидкісні якості, координаційні здібності, психофізичну та розумову витривалість при аеробних і анаеробних змагально-ігрових навантаженнях. Рівень розвитку координаційних здібностей визначався якістю виконання складних і складно-координаційних вправ у процесі їх вивчення та вдосконалення. Оцінювання проводилося залежно від амплітуди ігрових рухів, дотримання структурно-ритмічного малюнку вправи, вміння швидко змінювати темп і ритм рухів відповідно до ігрових завдань. Загалом у дослідженні взяли участь 908 юних футболістів – учнів спеціалізованих спортивних шкіл і академій, віком від 7 до 10 років (основні та додаткові (т.зв. «прихідні») групи). Юні футболісти та їхні батьки незгоди з участю в наукових дослідженнях не виявляли, про що свідчать підписані письмові згоди на участь дітей в експериментальних заходах, де були задіяні учні спортивних шкіл і академій. Проаналізовані проблеми навчання, виховання, тренування, вдосконалення і розвитку повноцінного футбольного резерву торкаються найширшої низки питань організаційного, інфраструктурного, методичного і науково-практичного характеру. Вони пов’язані з проблемою продуманого управління системою багаторічного навчання і спортивної підготовки юних футболістів. The aim of the work was to study the content of sports selection based on the use of game, competitive and communicative methods of teaching football in the initial stages of sports training and specialized training. In the process of initial selection, simple pedagogical tests were used to assess the motor abilities of young footballers. Preference was given to tests that characterize the motor abilities caused by innate inclinations, and especially those that allowed assessing the speed, coordination skills, physical and mental endurance under aerobic and anaerobic competitive play. A total of 908 young footballers took part in the study – pupils of specialized sports schools and academies, aged 7 to 10 (main and additional (so-called “incoming”) groups). The participants of the experiment and their parents did not disagree with the participation in the experimental research, as evidenced by the written consent of parents to participate in training sessions, educational and control games, as well as participation in official tournaments involving students of sports schools and academies. The analysed problems of education, upbringing, training, improvement and development of a full-fledged football reserve concern a wide range of organizational, methodological and scientific issues.Документ Поєднання ігрового, змагального та комунікативного методів навчання грі у процесі спортивного відбору юних футболістів(2021) Дулібський, Андрій; Зьомко, О. В.; Дулібський, А. А.; Dulibskyi, Andrii; Zomko, O. V.; Dulibskyi, A. A.Метою роботи було вивчення змісту спортивного відбору на основі використання ігрового, змагального та комунікативного методів навчання грі у футбол на початкових етапах спортивної підготовки і спеціалізованого навчання. The purpose of the work was to study the content of sports selection based on use of game, competitive and communicative methods learning to play football at the initial stages of sports training and specialized training.