Перегляд за Автор "Zhara, H. I."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методика навчання основ здоров’я(Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, 2011-11-26) Жара, Г. І.; Zhara, H. I.Посібник призначений для проведення практичних занять з дисципліни „Методика навчання основ здоров’я” („Методика викладання валеології”). The manual is intended for practical classes in the discipline "Methods of teaching the basics of health" ("Methods of teaching valeology").Документ Технології індивідуального здоров’язбереження і профілактика професійного вигоряння вчителя(«Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, 2017-12-22) Жара, Г. І.; Zhara, H. I.У посібнику представлено практичну компетентнісно і професійно орієнтовану складову навчального курсу «Технології індивідуального здоров’язбереження і профілактика професійного вигоряння вчителя» для студентів усіх спеціальностей педагогічних закладів вищої освіти. Запропоновано зручні діагностичні засоби для визначення індивідуальної зони професійного комфорту, рівня професійного вигоряння, психофізичного та психоемоційного стану, емоційного інтелекту, психологічного віку. Подано валеологічні, педагогічні, терапевтичні та фізкультурно-оздоровлювальні методики і технології, які сприяють формуванню компетентності індивідуального здоров’язбереження у майбутніх учителів. The manual presents a practical competence and professionally oriented component of the training course "Technologies of individual health care and prevention of professional burnout of teachers" for students of all specialties of pedagogical institutions of higher education. Convenient diagnostic tools for determining the individual zone of professional comfort, level of professional burnout, psychophysical and psychoemotional state, emotional intelligence, psychological age are offered. Valeological, pedagogical, therapeutic and sports-improving methods and technologies that contribute to the formation of individual health competence in future teachers are presented.