Перегляд за Автор "Zavydivska, Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Efficiency of using the teaching technology while developing healthy lifestyle skills in arts students(2016) Zavydivska, Nataliia; Hribovska, Irina; Ivanochko, Victoria; Svystelnyk, Irina; Ripak, Marianna; Завидівська, Наталія; Грибовська, Ірина; Іваночко, Вікторія; Свістельник, Ірина; Ріпак, Мар'янаThe article reveales the main aspects of healthy lifestyle skills development in college students doing the course of Arts. The authors have carried out the technology of development of healthy lifestyle skills in physical education of students majoring "Fine and Applied Arts." The aim was to prove the effectiveness of the technology of developing healthy lifestyle skills in students majoring "Fine and Applied Arts" by the following methods: theoretical analysis and synthesis of scientific and technical data found in library resources, sociological methods (survey); pedagogical monitoring; pedagogical testing, pedagogical experiment; medical and biological methods; expert assessment, and methods of mathematical and statistical data processing. The efficiency of the newly created technology has been proven by pedagogical experiment that was found out by improvement of morphological parameters in the experimental group of students: the level of physical health and functional status of the organism, the degree of adaptation and functional reserves of the organism, the positive dynamics in change of evaluation standards of physical fitness and improvement of the level of healthy lifestyle skills development. To determine the effectiveness of the technology of healthy lifestyle skills development and a proper integrative training course we have conducted an expert evaluation. The assessment of the consistency of expert opinion allowed to recognize the results credible, which was confirmed by corresponding concordance coefficient (0,914Документ Features of free time pedagogy in the conditions of health preserving study of students(2019) Zavydivska, Nataliia; Zavydivska, Olha; Khanikiants, Olena; Завидівська, Наталія; Завидівська, Ольга; Ханікянц, ОленаМета даної роботи - розробити та експериментально перевірити інтегративну педагогічну технологію організації фізкультурно-оздоровчої діяльності, що сприяє оптимізації процесу формування культури вільного часу студентів. Матеріали і методи. У дослідженні взяли участь 168 осіб (студенти і випускники вищих навчальних закладів). Педагогічний експеримент тривав упродовж 2016-2017 років. Було використано методи: теоретичні, емпіричні та методи математичної статистики. Результати. Доведено, що педагогіка формування культури вільного часу студентів має враховувати ієрархію взаємозв'язків між трьома сферами життєдіяльності: пізнавальною, емоційною і руховою. Отримані за час навчання знання, як такі, що допоможуть належним чином організовувати фізкультурно- оздоровчу діяльність на дозвіллі після завершення педагогічного експерименту, схвально оцінили 86,8% студентів експериментальної групи і 34,4 % осіб контрольної групи. Висновки. Моделювання процесу здоров'язбережувального навчання студентів на засадах педагогіки вільного часу сприяло формуванню у них готовності до використання активних форм дозвілля. Спостерігалася позитивна динаміка у даних самооцінки студентами експериментальної групи рівня освіченості у питаннях організації дозвілля. На високий рівень такої освіченості після завершення експерименту вказали 73,1% опитаних студентів експериментальної групи порівняно із 29,3 % - до експерименту. У студентів контрольної групи ці відмінності є незначними. Стзтистико-ймовірніс- ний аналіз (критерій Стьюдента, коефіцієнт Чупрова, факторний аналіз тощо) отриманих даних підтвердив їх репрезентативність та достовірність і вказав на позитивний вплив програми формування культури вільного часу студентів.Документ Features of professional training of hr managers: the ability to create a health-oriented environment in the organization(2018) Zavydivska, Olga; Zavydivska, Nataliia; Kovalchuk, Volodymyr; Khanikiants, Olena; Завидівська, Ольга; Завидівська, Наталія; Ковальчук, Володимир; Ханікянц, ОленаThe necessity to improve the professional training of future HR-managers through the need of formation their ability to create a health-oriented environment of organization is scientifically substantiated. The meaningful essence of health-oriented environment of organization is solved. The analysis of the main directions of the state policy in the field of labour safety and health of personnel was carried out. The features of system of health-oriented environment of organization (on the example of LEONI Company - LEONI Wiring Systems UA GmbH) were discovered. The measures which will help to eliminate or reduce the risks for life and health of people in working conditions were indicated. It is pointed out that the content of the professional training of students – future HR-managers depends on the effectiveness of the process of forming their readiness to create a health-oriented environment of the organization. Conceptual aspects and principles of health preserving training for students – future HR-managers are presented. The necessity of formation of health preserving competence of future employees of HR-departments through their participation in the processes of creating a health-oriented environment of organization is proved. It is stated that the complexity of the preparation of students – future HR-managers is conditioned by the requirements of their profession considering also the varieties of labour safety and health of the personnel. It was proved that professional training of students – future HR-managers must consists three conceptual components: economic, legal and social. It was recognized that the most important aspect of this is the conceptual idea of interconnection between all three components which requires a rethinking and improvement of the content of specialized disciplines.Документ Innovative mechanisms of improvement of student’s physical education system on the basis of interdisciplinary connections(2015) Zavydivska, Nataliia; Rymar, Olga; Malanchuk, Halyna; Завидівська, Наталія; Римар, Ольга; Маланчук, ГалинаThe article deals with the problem of improvement of students’ physical education system in various high educational institutions by creating interdisciplinary connections and enhancing the use of integrative teaching methods. The necessity of cultural (based on a health-related behaviour as a fundamental basis for thinking and activity) and physiological (related to the physical development of an individual) uniting of educational technologies into a single system that will contribute to students' healthy lifestyle during physical education is proved. The article revealed content-focused classes in the content of the newly established interdisciplinary course. Based on the analysis of library resources and our own teaching experience, we present some mechanisms for converting of existing physical education system into integrated educational health-related technology of teaching students considering theoretical and methodological principles of general sports and recreation education. For this purpose we found the interdisciplinary connections between the sciences related to a man and created an integrative course "Fundamentals of Health" that meaningfully helps to familiarize students of various high educational institutions with the general issues of human development, peculiarities of morphological changes under the influence of exercise for a better understanding of the usefulness of physical activity and development of conscious attitude and need for physical self-improvement.Документ Organizational and Pedagogical Aspects in The System of Professional Training of Future Managers: Innovative Forms. Methods and Tools of Health-Preserving Study(2021-09-14) Zavydivska, Nataliia; Zavydivska, Olga; Khanikiants, Olena; Завидівська, Наталія; Завидівська, Ольга; Ханікянц, ОленаAbstract The problem of creating a health-oriented system of professional training of future managers is highlighted in the article. The aim was to ground the organizational and pedagogical aspects (innovative forms, methods and tools of health-preserving study) in the system of professional training of future managers with the help of the following methods: theoretical analysis; synthesis of philosophical, psychological, pedagogical, educational, methodical and professional scientific literature, legal documents on education and healthcare; analysis of Internet resources: pedagogical observation: surveys, questionnaires; methods of mathematical statistics. The analysis of the level of employers' interest (top level management) in the hiring to work managers with health-oriented management skills is presented. The basic principles and approaches in the process of studying students-managers of health-oriented management are allocated. The essence of the content of the program of author's special workshop "Basic notions of health-preserving for future managers" is revealed. Effective organizational and pedagogical aspects of formation the health-oriented management skills of future managers are revealed. It is stated that the organizational and pedagogical aspects in the content of the professional training of students-managers are crucial for the implementation of a health-oriented concept of the content of their professional training. The organization of training of students-managers on the basis of such a concept ensures the integrity of their perception of the organization's environment and embraces health-oriented planning of all sides of the workforce. Анотація Проблемою створення орієнтованої на здоров'я системи професійної підготовки майбутніх менеджерів є виділено у статті. Метою було обґрунтувати організаційні та педагогічні аспекти (інноваційні форми, методи та засоби оздоровчого навчання) у системі професій навчання майбутніх менеджерів за допомогою таких методів: теоретичний аналіз; синтез філософські, психологічні, педагогічні, навчальні, методичні та професійно -наукові література, правові документи про освіту та охорону здоров'я; аналіз Інтернет -ресурсів: педагогічний спостереження: опитування, анкетування; методи математичної статистики. Аналіз рівня зацікавленість роботодавців (керівництво вищого рівня) у прийнятті на роботу менеджерів з орієнтацією на здоров'я представлені навички управління. Основні принципи та підходи в процесі навчання виділяються студенти-менеджери орієнтованого на здоров'я менеджменту. Сутність змісту програма авторського спеціального семінару "Основні поняття збереження здоров'я для майбутніх менеджерів" виявлено. Ефективні організаційно-педагогічні аспекти формування орієнтованого на здоров'я розкриваються управлінські навички майбутніх менеджерів. Зазначається, що організаційні та педагогічні аспекти у змісті професійної підготовки студентів-менеджерів мають вирішальне значення для реалізація орієнтованої на здоров'я концепції змісту їх професійної підготовки. Файл організація навчання студентів-менеджерів на основі такої концепції забезпечує цілісність Російської Федерації їх сприйняття навколишнього середовища організації та охоплює орієнтоване на здоров'я планування всіх сторін робочої сили.Документ Organizational and Pedagogical Aspects in The System of Professional Training of Future Managers: Innovative Forms. Methods and Tools of Health-Preserving Study(2020-10-05) Zavydivska, Nataliia; Zavydivska, Olga; Khanikiants, Olena; Завидівська, Наталія; Завидівська, Ольга; Ханікянц, ОленаДокумент The paradigm of health maintenance at higher education institutions as an important component of human development in terms of modernity(2017) Zavydivska, Olga; Zavydivska, Nataliia; Khanikiants, Olena; Rymar, Olga; Завидівська, Ольга; Завидівська, Наталія; Ханікянц, Олена; Римар, ОльгаThe necessity of increasing the role of the paradigm of health maintenance at universities for sustainable human development is substantiated in the article. The content of the modern principle of human development, according to which the economy exists for the development of people, not the people for economic development is revealed. The analysis of the term "human development" in the biological, psychological and social aspects is presented in the article. The essence of periods and the concept of human development in the light of a health maintenance principle are revealed. The authors have found factors that affect the formation of human development as an entire process. This is an internal development program, which is genetically embedded in the body and is inherited from parents and external factors of biological, cultural and social impact on the human body. Based on the analysis of library resources and our own teaching experience we have presented some mechanisms to improve the educational process in higher education, the essence of the content of basic methodological aspects and perspectives to design the process of health maintenance training. The ways of improvement and development of human nature, the formation of human potential in the light of health maintenance paradigm in the educational activities of higher school on the basis of actual of data obtained during a stating stage of pedagogical experiment. We have supposed that in the process of health maintenance training a concept "competence" should be attributed to such scientific concepts as "capacity", "ability", and "skill". The "competence" is closer to the concepts of "know how" than "I know that." The authors presented a relationship of competences during the health maintenance training and suggested two ways of its development. The competence of health maintenance is declared as complex competencies updating that define the content of this competence. Five groups of health maintenance competences were defined: competences based on the physiological capabilities of the human body; competences based on the human capacity to perform certain tasks, i.e. the ability to learn; competences based on the requirements and psycho-physiological characteristics of future professional activity; competences based on the ability to use a variety of health technologies; competences based on the need to improve one’s lifelong knowledge on health maintenance.Документ Аналіз впливу пандемії COVID‑19 на зайнятість населення(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-21) Завидівська, Ольга; Завидівська, Наталія; Гуль, Іван; Zavydivska, Olha; Zavydivska, Nataliia; Hul, IvanДокумент Аналіз впливу пандемії COVID‑19 на зайнятість населення(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-21) Завидівська, Ольга; Завидівська, Наталія; Гуль, Іван; Zavydivska, Olha; Zavydivska, Nataliia; Hul, IvanДокумент Загальна фізкультурна освіта як система закономірностей здоров’я збережувального навчання студентів(2017) Завидівська, Наталія; Zavydivska, NataliiaУ статті проаналізовано стан та перспективи розвитку системи загальної фізкультурної освіти студентів вищих навчальних закладах різного професійного спрямування. Акцентовано увагу на закономірностях здоров’язбережувального навчання та необхідності їх врахування упродовж фізичного виховання студентів. Визначено пріоритети та принципи процесу фізичного виховання в умовах реорганізації. Обґрунтовано концептуально-методологічні засади змісту сучасної системи загальної фізкультурної освіти з урахуванням закономірностей здоров’язбережувального навчання студентів. Розкрито функції сучасної системи загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів та зміст поняття «педагогічна здоров’язбережувальна технологія навчання». Виявлено особливості інноваційної фундаментальної технології здоров’язбережувального навчання студентів. Виокремлено особливості концептуально-методологічних засад змісту загальної фізкультурної освіти студентів: загальнонаукові підходи, принципи та організаційно-педагогічні умови. Компоненти процесу навчання здоров’язбереження структуровані та систематизовані на основі п’яти змістовних блоків: базового, організаційного, навчально-методичного, формувального і результативного. Представлено динаміку впливів змісту загальної фізкультурної освіти на формування життєво необхідних навичок збереження власного здоров’я у процесі фізичного виховання студентівДокумент Методичні та організаційні аспекти здоров'язбережувального навчання у теорії і практиці фізичного виховання(2014) Завидівська, Наталія; Zavydivska, NataliiaУ статті обгрунтовано основні аспекти проблеми навчання здоров'язбереження студентів вищих навчальних закладів у процесі фізичного виховання.Документ Методологічна орієнтація професійної підготовки майбутнього викладача фізичного виховання(2017) Zavydivska, Nataliia; Завидівська, НаталіяВ статті обґрунтовано методологію і особливість типології освітніх технологій у системі підготовки майбутнього викладача фізичного виховання. Здійснено аналіз і подано характеристику типології освітніх технологій професійної підготовки майбутніх викладачів фізичного виховання за трансляцією цінностей здоров’я. Розкрито механізми реалізації основних положень постнекласичної методології для формування професійної компетентності у студентів профільних вишів. Виявлено причини низької мотивації у випускників вищих навчальних закладів різного професійного спрямування до використання засобів фізичної культури. Представлено особливості методологічних і концептуальноцільових орієнтирів системи професійної фізкультурної освіти студентів.Документ Науково-теоретичні і практичні засади модернізації змісту фізичного виховання як фундаментальної основи здоров’язбережувального навчання студентів(2014) Завидівська, Наталія; Zavydivska, NataliiaУ статті обґрунтовано науково-теоретичні і практичні засади модернізації змісту фізичного виховання як фундаментальної основи здоров’язбережувального навчання студентів вищих навчальних закладів різного професійного спрямування. Встановлено необхідність уніфікації змісту фізкультурно-оздоровчої освіти на основі вивчення життєвої практики і аналізу залишкових знань, вмінь і навичок щодо використання засобів фізичної культури випускниками вищих навчальних закладів – представниками різних професій.Документ Основи системи фізкультурно-оздоровчої освіти студентів вищих навчальних закладів(2014) Щур, Лідія; Грибовська, Ірина; Іваночко, Вікторія; Завидівська, Наталія; Shchur, Lidiia; Hrybovska, Iryna; Ivanochko, Viktoriia; Zavydivska, NataliiaДана стаття висвітлює результати анкетування випускників вищих навчальних закладів різного професійного спрямування та різного віку, щодо визначення ступеня сформованості здоров’язбережувальних знань, умінь, навичок та готовності кожної людини до самооцінки рівня власного здоров’я на основі визначення морфо-функціональних показників свого організму. В експерименті взяло участь 368 осіб віком від 25 до 50 років (медики, представники мистецьких спеціальностей, технічних спеціальностей, працівники сфери фізичної культури і спорту та іншого фаху). Доведено, що власний стан здоров’я більшість випускників вищих навчальних закладів різного професійного спрямування визначають як середній (77,6 %), дуже хорошим вважають свій стан здоров’я 0,5 % осіб, хорошим визнали свій рівень здоров’я 18,0 % опитаних, а 3,9 % визначили його як поганий. З’ясовано, що найбільша кількість спадкових хронічних недуг – це серцево-судинні захворювання (інфаркти – 31,7 %, стенокардія – 4,9 %, гіпертонія – 23,0 %). Виявлено, що 61,1 % опитаних вважають свої знання, уміння і навички щодо використання засобів фізичної культури для самостійного збереження здоров’я недостатніми і лише 38,9 % осіб – достатніми.Документ Основи теорії адаптації та закономірності її використання у фізичному вихованні : лекція № 29 (Модуль 5) з дисципліни «Сучасні тенденції у теорії і методиці фізичної культури» для аспірантів І курсу(2020-08-03) Завидівська, Наталія; Zavydivska, Nataliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Особливості змісту здоров’яорієнтованої професійної підготовки майбутніх менеджерів(2019) Завидівська, Ольга; Завидівська, Наталія; Zavydivska, Nataliia; Zavydivska, OlhaУ статті обґрунтовано сучасні ідеї змісту професійної підготовки майбутніх менеджерів, що можна використати для формування у них здоров’яорієнтованих управлінських навичок. Окреслено основні етапи процесу здоров’яорієнтованої фахової підготовки студентів-управлінців. Виокремлено основні типи здоров’язбережувальних навчальних стратегій у системі професійної підготовки студентів-управлінців. Розкрито сутність змісту навчання дією (через діяльність) здоров’яорієнтованим управлінським навичкам майбутніх менеджерів.Документ Особливості класифікації компетенцій здоров’язбереженя у системі фізичного виховання студентської молоді(2016) Завидівська, Наталія; Zavydivska, NataliiaВ статті розглядаються особливості класифікації компетенцій здоров’язбереження у системі фізичного виховання студентів. Проаналізовано категорійно-понятійний апарат компетенцій і компетентностей здоров’язбереження у системі фізичного виховання студентів; виокремлено блоки компетенцій на основі їх змістовної сутності; здійснено поділ здоров’язбережувальної компетентності на три макрорівні компетенцій і розкрито їх особливості на кожному з цих рівнів; виявлено особливості взаємозв’язку компетенцій і компетентностей у процесі здоров’язбережувального навчання; розкрито різноманітність і різноплановість класифікації компетенцій у методології здоров’язбереження.Документ Особливості формування загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів в умовах здоров’язбережувального навчання(2014) Завидівська, Наталія; Zavydivska, NataliiaМета: обґрунтувати особливості формування загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів в умовах здоров’язбережувального навчання . Матеріал і методи: учасниками формувального і контрольного етапів педагогічного експерименту стало 186 осіб . Усього в експерименті взяли участь 1018 осіб . Здійснено аналіз існуючої системи загальної фізкультурної освіти у вищих навчальних закладах різного професійного спрямування . Результати: охарактеризовано можливості формування здоров’язбережувальної компетентності студентів упродовж фізичного виховання . Розкрито змістовну сутність новоствореної здоров’язбережувальної педагогічної технології навчання студентів, виокремлено структурні елементи . Подано аналіз впровадження у процес фізичного виховання авторської педагогічної здоров’язбережувальної технології навчання студентів . Висновки: проведений експеримент дозволяє зробити висновок про доцільність використання вищезазначеної педагогічної технології у процесі фізичного виховання студентів .Документ Педагогічні новації у системі загальної фізкультурної освіти студентів: концепт здоров’язбережувального навчання(2018) Завидівська, Наталія; Zavydivska, NataliiaВ статті обґрунтовано педагогічні новації формування здоров’язбережувальних знань, вмінь і навичок студентів у системі загальної фізкультурної освіти. Здійснено аналіз сутності і змісту дефініції «здоров’язбережувальне навчання». Узагальнено концепцію здоров’язбережувального навчання на основі вивчення мотивів і потреб студентів щодо фізичного виховання. Визначено взаємозв’язок складових єдиної системи індивідуальних і результативних заходів формування фізкультурної освіченості студентів. Встановлено взаємозв’язки і представлено систему педагогічних впливів для оптимізації фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів. Декларовано, що у системі загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів необхідно, у першу чергу, використовувати такі засоби навчання, освітні технології і методики, що здатні відображати фундаментальні моменти двоєдиного процесу інтеграції і диференціації здоров’язбережувальних знань. Перед усім, це знання, що виникають на стику багатьох наук і дозволяють студентові виходити на системний рівень пізнання свого організму, бачити і використовувати механізми самоорганізації та саморозвитку для збереження власного здоров’я.Документ Педагогічні новації у системі загальної фізкультурної освіти студентів: концепт здоров’язбережувального навчання(2018) Завидівська, Наталія; Zavydivska, NataliiaВ статті обґрунтовано педагогічні новації формування здоров’язбережувальних знань, вмінь і навичок студентів у системі загальної фізкультурної освіти. Здійснено аналіз сутності і змісту дефініції «здоров’язбережувальне навчання». Узагальнено концепцію здоров’язбережувального навчання на основі вивчення мотивів і потреб студентів щодо фізичного виховання. Визначено взаємозв’язок складових єдиної системи індивідуальних і результативних заходів формування фізкультурної освіченості студентів. Встановлено взаємозв’язки і представлено систему педагогічних впливів для оптимізації фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів. Декларовано, що у системі загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів необхідно, у першу чергу, використовувати такі засоби навчання, освітні технології і методики, що здатні відображати фундаментальні моменти двоєдиного процесу інтеграції і диференціації здоров’язбережувальних знань. Перед усім, це знання, що виникають на стику багатьох наук і дозволяють студентові виходити на системний рівень пізнання свого організму, бачити і використовувати механізми самоорганізації та саморозвитку для збереження власного здоров’я.