Перегляд за Автор "Zaretska, Karina"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив нейромаркетингу на поведінку учасників послуг гостинності(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Зарецька, Каріна; Zaretska, KarinaМетою нашого дослідження є обґрунтування сутності поняття «нейромаркетинг», аналіз сучасних методів нейромаркетингу, дослідження впливу нейромаркетингу на настрій та комфорт споживачів закладів гостинності. The purpose of our research is to substantiate the essence of the concept of "neuromarketing", analysis of modern methods of neuromarketing, research on the impact of neuromarketing on mood and comfort of consumers of hospitality establishments.Документ Вплив різних типів освітлення на настрій та комфорт клієнтів і працівників закладу харчування(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-09-28) Зарецька, Каріна; Гуцуляк, Вікторія; Zaretska, Karina; Hutsuliak, ViktoriiaДокумент Вплив різних типів освітлення на настрій та комфорт клієнтів і працівників закладу харчування(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-09-28) Зарецька, Каріна; Гуцуляк, Вікторія; Zaretska, Karina; Hutsuliak, ViktoriiaДокумент Кольори та колористика як складова інтер'єру в підприємствах готельного господарства(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Зарецька, Каріна; Графська, Орислава; Zaretska, Karina; Hrafska, OryslavaКолір інтер’єру і його просторове вирішення повинні йти паралельно із самого початку проєктування готелю, для того, щоби створити естетичний комфорт для людського ока, та забезпечити максимальний комфорт для відвідувача, який перебуватиме у даному приміщенні. The color of the interior and its spatial solution should go hand in hand from the very beginning of the hotel design, in order to create aesthetic comfort for the human eye and provide maximum comfort for the visitor who will be in the room.Документ Кольори та колористика як складова інтер'єру в підприємствах готельного господарства(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Зарецька, Каріна; Графська, Орислава; Zaretska, Karina; Hrafska, OryslavaКолір інтер’єру і його просторове вирішення повинні йти паралельно із самого початку проєктування готелю, для того, щоби створити естетичний комфорт для людського ока, та забезпечити максимальний комфорт для відвідувача, який перебуватиме у даному приміщенні. The color of the interior and its spatial solution should go hand in hand from the very beginning of the hotel design, in order to create aesthetic comfort for the human eye and provide maximum comfort for the visitor who will be in the room.Документ Нейромаркетинг – технологія управління учасниками послуг гостинності(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-05-30) Зарецька, Каріна; Гузар, Уляна; Zaretska, Karina; Huzar, UlianaНейромаркетинг є сучасним інструментом маркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку й визначення нейрореакцій для здійснення впливу на поведінку споживачів. Neuromarketing is a modern marketing tool, the specifics of which is the use of psychotherapeutic brain research and the determination of neuroreactions to influence consumer behavior.