Перегляд за Автор "Zanevskyi, Ihor"
Зараз показуємо 1 - 20 з 53
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Cкладна зорово-моторна реакція кваліфікованих воротарів у футболі(Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2024-01-15) Грибовська, Наталія; Заневський, Ігор; Hrybovska, Nataliia; Zanevskyi, IhorМетою роботи було визначити надійність тесту реакції вибору для контролю навчально-тренувального процесу кваліфікованих спортсменів воротарів у футболі. Використовувалися наступні методи дослідження:теоретичний аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури та мережі Інтернет, медико-біологічні методи, педагогічне спостереження, методи математичної статистики. Відповідні обчислення проведено з використанням пакету аналізу комп’ютерної програми MS Excel і функцій комп’ютерного пакету Statistica. Дослідження охоплювали 11 воротарів у футболі Української Прем’єр-ліги. Вимірювання часу складної реакції проводилося на початку навчально-тренувальних занять у десяти спробах. Результат фіксувався з точністю до однієї мілісекунди. Виявлено, що індивідуальна варіація результатів вимірювань часу складної реакції виявилася на середньому рівні (V=3,8÷22,1%). За величиною коефіцієнта інтракласової кореляції (ІСС=0,747) надійність тесту на латентний час може бути оцінена прийнятною. Тест може застосовуватися для індивідуального підходу в оцінюванні стану воротарів у футболі та відповідного управління його ігровою діяльністю. The purpose of the work was to determine the reliability of the choice reaction test for monitoring the educational and training process of qualified football goalkeeper athletes. The following research methods were used: theoretical analysis and generalization of data from scientific and methodological literature and the Internet, medical and biological methods, pedagogical observation, methods of mathematical statistics. The corresponding calculations were carried out using the analysis package of the MS Excel computer program and the functions of the Statistica computer package. The study covered 11 goalkeepers in the Ukrainian Premier League.Complex reaction time was measured at the beginning of training sessions in ten attempts. The result was recorded with an accuracy of one millisecond.It was found that the individual variation of the results of complex reaction time measurements was at an average level (V=3.8÷22.1%). A statistically significant difference (p<0.001) was found in the complex reaction time between athletes (from281.4±31.8 ms to 391.9±14.9 ms). The relative contribution of the difference in complex reaction time between athletes (28.5%) to the total variation was significantly smaller than the corresponding contribution of the variation between attempts (71.5%). According to the value of the intraclass correlation coefficient (IСС =0.747), the reliability of the latent time test can be estimated as acceptable. The test can be used for an individual approach in assessing the condition of goalkeepers in football and the appropriate management of his game activityДокумент Recoil and vibration in an archery bow equipped with a multi-rod stabilizer(2010) Zanevskyi, Ihor; Заневський, ІгорThe aim of this research is to create a mechanical and mathematical model of a multi-rod stabilizer for the sport archery bow and to analyze its capability to damp disagreeable recoil and vibration of the bow during internal ballistic motion. The research methods are based on the Euler-Bernoulli theory of beam bending, Lagrange equations of the second kind, the Cauchy problem, and the Runge-Kutta method. A mathematical software package was used to analyze the problem. The approach to the problem of sport-bow stabilization in the vertical plane that is proposed in this paper addresses the practical needs both of applied engineering mechanics and of the sport of archery. Numerical results from computer simulation are presented in both tabular and graphical form. The common motion of the string and arrow (internal ballistic motion) is accompanied by intense vibration which is caused by disruption of the static force balance at the moment of string releaseДокумент The archer's paradox(1998) Zanevskyi, Ihor; Заневський, ІгорThe archer's paradox is the fact that an arrow does not fly to its mark along the line represented by its axis. The explanation of the archer's paradox was found by means of high speed spark photography which P. E. Klopsteg undertook in order to secure direct evidence of what an arrow does as it leaves the bow [1]. The impulse normal to the axis of the arrow, caused by the release of the fingers from the string, as well as the column-like force of the string on the arrow during its acceleration, results in a significant bending of the arrow shaft as it transits the bow. This allows the arrow to undulate around the bow handle and follow a straight course towards its target without striking the bow handle. P. E. Klopsteg explained this paradox and provided a qualitative understanding of the reasons for matching arrows to a given bow and archer combination [2]. The objective of our study is to develop the mathematical methods of the archer's paradox.Документ Асиметрія тулуба у фронтальній площині тіла дітей молодшого шкільного віку(2023-05-11) Заневський, Ігор; Боднарчук, Олена; Заневська, Людмила; Zanevskyi, Ihor; Bodnarchuk, Olena; Zanevska, LiudmylaМетою дослідження було підвищення валідності індикатора асиметрії тіла у фронтальній площині стосовно попередження сколіозу у першокласників. The aim of the study was to increase the validity of the body asymmetry indicator in the frontal plane in relation to the prevention of scoliosis in first graders.Документ Дистанційна освіта в індустрії гостинності в умовах карантину й воєнного стану(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-10-06) Заневський, Ігор; Заневська, Людмила; Zanevskyi, Ihor; Zanevska, LiudmylaДокумент Дистанційна освіта в індустрії гостинності в умовах карантину й воєнного стану(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-10-06) Заневський, Ігор; Заневська, Людмила; Zanevskyi, Ihor; Zanevska, LiudmylaДокумент Елементи комп'ютерного програмування в освітніх компонентах бакалаврату індустрії гостинності(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-21) Заневський, Ігор; Заневська, Людмила; Zanevskyi, Ihor; Zanevska, LiudmylaМета роботи: створити комп’ютерну програму «Excel» порівняння часток.Документ Елементи комп'ютерного програмування в освітніх компонентах бакалаврату індустрії гостинності(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-21) Заневський, Ігор; Заневська, Людмила; Zanevskyi, Ihor; Zanevska, LiudmylaМета роботи: створити комп’ютерну програму «Excel» порівняння часток.Документ Комп'ютерні та інформаційні технології : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки магістрів спеціальності 024 "Хореографія"(2017) Заневський, Ігор; Zanevskyi, IhorМета викладання дисципліни: набуття професійних знань, умінь, навичок в роботі з інформаційними технологіями, які забезпечать теоретичну та практичну підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних до постійного оновлення знань, професійної майстерності, мобільної та швидкої адаптації до змін у системі управління та організації фізичної культури.Документ Комп'ютерні та інформаційні технології : робоча програма навчальної дисципліни підготовки магістрів галузі знань 02 "Культура і мистецтво" спеціальності 024 "Хореографія"(2017) Заневський, Ігор; Zanevskyi, IhorМета викладання дисципліни: набуття професійних знань, умінь, навичок в роботі з інформаційними технологіями, які забезпечать теоретичну та практичну підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних до постійного оновлення знань, професійної майстерності, мобільної та швидкої адаптації до змін у системі управління та організації фізичної культури.Документ Комп'ютерні технології в роботі кафедри інформатики та кінезіології(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-02-23) Заневський, Ігор; Заневська, Людмила; Zanevskyi, Ihor; Zanevska, LiudmylaДокумент Комп'ютерні технології в роботі кафедри інформатики та кінезіології(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-02-23) Заневський, Ігор; Заневська, Людмила; Zanevskyi, Ihor; Zanevska, LiudmylaОсновною метою діяльності кафедри інформатики та кінезіології є підготовка фахівців, які володіють знаннями та навичками для використання і впровадження інформаційних систем і комп’ютерних технологій.Документ Компьютерная модель системы стрелок-лук(2012) Заневський, Ігор; Zanevskyi, IhorМетодом Лагранжа создана математическая модель взаимодействия стрелка с луком в форме системы девяти дифференциальных уравнений и начальных условий. Соответствующая задача Коши решена методом Рунге-Кутта с применением программы NDSolve из пакета Mathematica. Модель показала пригодность для изучения основных параметров системы стрелок-лук.Документ Методика удосконалення фізичної підготовленості кваліфікованих воротарів у футболі засобами фітнесу(2024) Грибовська, Наталія; Заневський, Ігор; Hrybovska, Nataliia; Zanevskyi, IhorУ статті обґрунтованометодику вдосконалення фізичної підготовленості кваліфікованих воротарів у футболі засобами оздоровчого фінесу. З’ясована потреба у розробціальтернативних програм тренування воротарів у футболі. Розроблена методика удосконалення фізичної підготовленості кваліфікованих воротарів у футболі містить засоби оздоровчого фітнесу та має пріоритетність індивідуального підходу. Використання засобів фітнесу дозволяє проводити індивідуальні заняття спрямовані на покращення функціональної та фізичної підготовленості воротарів у футболі. Так, основою методики стали вправи: із використанням гімнастичних палиць StickMobility, які замінили вже традиційні вправи системи пілатес та йоги; наактивацію міофасціальних ліній тіла; на розвиток вибухової сили; міофасціального релізу, які замінили традиційні вправи стретчінгу. The article substantiates a methodology for improving the physical fitness of qualified football goalkeepers using health-related fitness. The need for developing alternative training programs for goalkeepers in football has been clarified. The methodology for enhancing the physical fitness of qualified goalkeepers in football includes health-related fitness means and prioritizes an individual approach. The use of fitness tools allows for conducting individual sessions aimed at improving thefunctional and physical fitness of goalkeepers infootball. Thus, the foundation of the methodology consists of exercises using Stick Mobility gymnastic sticks, which have replaced traditional exercises from the Pilates and yoga systems; exercises aimed at activating the myofascial lines of the body; exercises for developing explosive strength; and myofascial release exercises, which have replaced traditional stretching exercises.Документ Модель проби Руф'є з урахуванням віку пацієнта(2013) Заневський, Ігор; Заневська, Людмила; Zanevskyi, Ihor; Zanevska, LiudmylaПредставлено результати порівняльного аналізу існуючих способів коригування значень індексу Руф’є для дітей та підлітків. Запропоновано модель коригування величини індексу Руф’є та модель коригування градації оцінок проби Руф’є з урахуванням віку пацієнта. Показано, що параметром коригування величини індексу Руф’є й градації оцінок відповідної проби має бути відношення норми ЧСС у стані спокою, прийняте для вікової групи пацієнта, до норми ЧСС дорослої людини. Відповідна модель оцінки функціонального стану серцево-судинної системи осіб шкільного віку дає статистично істотну (р < 0,001) корекцію величини індексу Руф’є й градації рівнів здоров’я відносно загальноприйнятої моделі для дорослих, яка рекомендується. Представлено кількісну оцінку наслідків коригування на розподіл учнів по рівнях і групах здоров’я.Документ Модель тесту Мошкова для учнів молодшого шкільного віку(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-09-19) Заневський, Ігор; Боднарчук, Олена; Заневська, Людмила; Zanevskyi, Ihor; Bodnarchuk, Olena; Zanevska, LiudmylaМета – підвищити інформативність тесту Мошкова асиметрії хребта у фронтальній площині тіла стосовно запобігання сколіозу у першокласників. The goal is to increase the informativeness of the Moshkov asymmetry test spine in the frontal plane of the body in relation to the prevention of scoliosis in first graders.Документ Модель фізичної витривалості першокурсників спеціальності "Туризм" в умовах карантину COVID‑19(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-02-23) Заневський, Ігор; Лабарткава, Костянтин; Zanevskyi, Ihor; Labartkava, KostiantynМетою роботи було створення математичної моделі загальної фізичної витривалості першокурсників спеціальності «Туризм» спортивного, класичного й політехнічного університетів в умовах пандемії COVID‑19.Документ Модель фізичної витривалості першокурсників спеціальності "Туризм" в умовах карантину COVID‑19(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-02-23) Заневський, Ігор; Лабарткава, Костянтин; Zanevskyi, Ihor; Labartkava, KostiantynМетою роботи було створення математичної моделі загальної фізичної витривалості першокурсників спеціальності «Туризм» спортивного, класичного й політехнічного університетів в умовах пандемії COVID‑19.Документ Моделювання й інформаційні технології у наукових дослідженнях : порядок оцінювання з навчальної дисципліни для здобувачів третього рівня вищої освіти спеціальностей 014.11 «Середня освіта (фізична культура», 017 «Фізична культура і спорт», 227 «Фізична терапія, ерготерапія», 242 «Туризм». ІІІ с. (денна форма навчання), ІІІ с. (заочна форма навчання)(2020-07-17) Заневський, Ігор; Zanevskyi, Ihor; Кафедра інформатики та кінезіологіїДокумент Моделювання й інформаційні технології у наукових дослідженнях : силабус навчальної дисципліни галузі знань 01- Освіта, 22 - Охорона здоров’я, 24 - Сфера обслуговування спеціальностей 014.11 «Середня освіта (фізична культура)», 017 «Фізична культура і спорт», 227 «Фізична терапія, ерготерапія», 242 «Туризм»(2020-07-17) Заневський, Ігор; Zanevskyi, Ihor; Кафедра інформатики та кінезіологіїПрограма вивчення нормативної дисципліни «Моделювання та інформаційні технології у наукових дослідженнях» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів третього рівня вищої освіти спеціальності 014.11 «Середня освіта (фізична культура», 017 «Фізична культура і спорт», 227 «Фізична терапія, ерготерапія», 242 «Туризм», ІІІ с. (денна форма навчання), ІІІ с. (заочна форма навчання). Курс ставить за мету поглибити інформаційну культуру науковця та отримати навички до моделювання галузі фізичного виховання, реабілітації і спорту та підняти рівень його комп'ютерної грамотності до вимог сучасного інформаційного суспільства.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »