Перегляд за Автор "Yedynak, Hennadii"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Деякі теоретико-методичні аспекти посилення мотивації студентів до систематичної фізичної активності оздоровчої спрямованості(2014) Єдинак, Геннадій; Yedynak, HennadiiВивчено стан мотивації студентів першого року навчання до фізичної активності оздоровчої спрямованості у позанавчальній діяльності та перспективні напрями вдосконалення фізичного виховання для вирішення завдання з посилення означеної мотивації. За допомогою розробленої нами анкету опитано 120 дівчат і 120 хлопців. Виявлено, що у переважної більшості сформованість досліджуваного виду мотивації знаходиться на низькому рівні. За даними наукової літератури визначено перспективний напрям розв’язання досліджуваної проблеми, що передбачає врахування під час фізичного виховання студентів положень теорії самовизначення, а процес потрібно скеровувати на досягнення відповідної внутрішньої мотивації, передусім адекватними діями викладача у напрямі задоволення психологічних потреб студентів – незалежності, компетентності, взаємодії у колективі.Документ Динаміка професійно-прикладних якостей та успішності учениць ВПУ, дівчат 16-17 років з обмеженими можливостями в процесі використання експериментальної програми фізичного виховання(ЛДІФК, 2004) Єдинак, Геннадій; Yedynak, HennadiiМета - експериментальним шляхом перевірити ефективність впливу розробленої програми фізичного виховання на професійно-прикладні якості та успішність учениць ВПУ, дівчат 16-17 років з ОФМ.Документ Диференційований підхід до покращення психофізичного стану першокурсників вищих навчальних закладів як проблема галузі фізичного виховання(2012) Лукавенко, А.; Lukavenko, A.; Єдинак, Геннадій; Yedynak, HennadiiРозглянуто стан проблеми, пов’язаної із реалізацією диференційованого й індивідуального підходів до першокурсників вищих навчальних закладів у процесі покращення їх психофізичного стану засобами фізичного виховання. Аналізом наукової літератури виявлено, що такий стан переважної більшості студентів нижчий від необхідного, а адаптації до навчальної діяльності відбувається ірраціональним шляхом.Документ До питання про вдосконалення системи оцінювання фізичної підготовленості військовослужбовців Збройних Сил України(2012) Єдинак, Геннадій; Приступа, Євген; Yedynak, Hennadii; Prystupa, YevhenВивчено стан проблеми, пов’язаної із системами оцінювання фізичної підготовленості військовослужовців Збройних сил України, що враховують сучасні тенденції й досягнення галузевої науки, а також ефективність чинної системи в розв’язанні поставлених завдань. Проведено порівняння результатів успішності курсантів вищого військового навчального закладу, визначено переваги й недоліки бальної та традиційної систем під час оцінювання як індивідуальної фізичної підготовленості, так і певного підрозділу.Документ Корекція психофізичного стану старших дошкільників із різною руховою асиметрією як педагогічна проблема(2010) Єдинак, Геннадій; Галаманжук, Леся; Yedynak, Hennadii; Halamanzhuk, LesiaМета дослідження – вивчити на теоретичному рівні стан розв’язання проблеми покращення психофізичного стану старших дошкільників з урахуванням їх рухової асиметрії.Документ Особливості розвитку моторики дітей з різною руховою асиметрією між 3 і 6 роками(2012) Балацька, Лариса; Галаманжук, Леся; Єдинак, Геннадій; Balatska, Larysa; Halamanzhuk, Lesia; Yedynak, HennadiiВиявлено особливості вияву та зміни показників моторики дівчаток і хлопчиків між 3 і 6 роками, у тому числі з урахуванням різної спрямованості їхньої рухової асиметрії.Документ Стан вирішення завдання з поліпшення психофізичного стану учнів початкової школи на сучасному етапі(2015) Єдинак, Геннадій; Yedynak, HennadiiУ роботі проаналізовано стан розв’язання проблеми покращення показників учнів початкової школи у процесі фізичного виховання. Виявлено, що на фоні збільшення навчального навантаження у першому і другому класах знижується рухова активність дітей, інтерес до занять фізичними вправами, а резистентність організму до негативної дії зовнішніх чинників недостатня, режим навчальної діяльності та відпочинку – незбалансований. Це не сприяє формуванню належного психофізичного стану, – одного з визначальних чинників досягнення високих результатів у різнобічному розвитку дітей. У зв’язку з цим виокремлено шляхи і способи поліпшення ситуації, що склалася на сучасному етапі.Документ Стан та деякі теоретичні аспекти посилення мотивації студентів до систематичної рухової активності оздоровчого спрямування(2012) Єдинак, Геннадій; Yedynak, Hennadii; Мицкан, Богдан; Mytskan, Bohdan; Завацька, Лідія; Zavatska, LidiiaДокумент Теоретико-методичні основи рухової діяльності дітей із церебральним паралічем у фізичному вихованні(2011) Єдинак, Геннадій; Yedynak, Hennadii; Мицкан, Богдан; Mytskan, Bohdan; Галаманжук, Леся; Halamanzhuk, Lesia