Перегляд за Автор "Yatskovskyi, Volodymyr"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз показників гемодинаміки дітей 5 - 6 років із вадами психофізичного розвитку(2018) Пасічник, Вікторія; Pasichnyk, Viktoriia; Яцковський, Володимир; Yatskovskyi, VolodymyrМета дослідження – визначити окремі показники функціонування серцево-судинної системи дітей 5–6 років з вадами психофізичного розвитку.Документ Аналіз показників гемодинаміки дітей 5 - 6 років із вадами психофізичного розвитку(2018) Пасічник, Вікторія; Pasichnyk, Viktoriia; Яцковський, Володимир; Yatskovskyi, VolodymyrМета дослідження – визначити окремі показники функціонування серцево-судинної системи дітей 5–6 років з вадами психофізичного розвиткуДокумент Ефективність програми удосконалення тактичних дій в нападі студентських команд у баскетболі 3х3(2023) Яцковський, Володимир; Мельник, Валерій; Ковцун, Василь; Yatskovskyi, Volodymyr; Melnyk, Valerii; Kovtsun, VasylМета дослідження–з’ясувати зміну тактичних показників змагальної діяльності студентських команд у баскетболі 3х3 під впливом програми удосконалення тактичної підготовленності. The purpose of the study is to find out the change in the tactical indicators of the competitive activity of student teams in 3x3 basketball under the influence of the program for improving tactical preparedness.Документ Ефективність програми удосконалення техніко-тактичної підготовленості кваліфікованих команд у баскетболі 3х3 за показниками індивідуальних дій(2022-06-14) Яцковський, Володимир; Мельник, Валерій; Ковцун, Василь; Yatskovskyi, Volodymyr; Melnyk, Valeryi; Kovtsun, VasylДослідження показників відмінностей ефективності реалізації ігрових моментів показало, що значення загальної ефективності кидків, ефективності одноочкових кидків та ефективності двоочкових кидків гравців команд високої кваліфікаціє є більшими ніж у гравців кваліфікованих команд, і вони знаходяться в межах від 15,43% до 71,61% різниці. По завершенню педагогічного експерименту виявило, що середній показник набраних очок кожним з гравців команди достовірно збільшився на 8,48% (р<0,05). Команди високої кваліфікації достовірно ефективніше, у більшості визначених компонентах змагальної діяльності, реалізують кидки з різних позицій. Перевага над кваліфікованими командами знаходиться в межах від 15,43% до 71,61%. У команд високої кваліфікації спостерігаються достовірно більші показники особистого внеску в результат команди гравців з третім та найменшим внеском у результат команди на 54,31% та 84,93% відповідно (р<0,01). В результаті проведеного педагогічного експерименту відбулося достовірне покращення в експериментальній групі середніх показників кількості набраних очок на 8,48%, загальній кількості кидків на 17,04%, кількості одноочкових кидків на 1,21 %, кількості двоочкових кидків на 9,28%, кількості результативних двоочкових кидків на 38,25% та ефективності двоочкових кидків на 98,64%. Середні кількісні показники індивідуальних техніко-тактичних дій гравців з третім та четвертим внеском в результат команди достовірно збільшилися, що дозволило, зменшити ігрове навантаження на гравців з найбільшим внеском в результат команди і як результати суттєво покращити кількісні та якісні показники виконання двоочкових кидків. Highly qualified teams are significantly more effective, in most of the identified components of competitive activities they implement throws from different positions. The advantage over qualified teams is in the range from 15.43% to 71.61%. Highly qualified teams have significantly higher indicators of personal contribution to the team result of players with the third and lowest contribution to the team result by 54.31% and 84.93%, respectively (p <0.01). As a result of the pedagogical experiment there was a significant improvement in the experimental group of average scores by 8.48%, the total number of throws by 17.04%, the number of one-point shots by 1.21%, the number of two-point shots by 9.28%, the number of effective two-point throws by 38.25% and the efficiency of two-point throws by 98.64%. The average quantitative indicators of individual technical and tactical actions of players with third and fourth contributions to the team significantly increased, which allowed to reduce the game load on players with the greatest contribution to the team and as a result significantly improve quantitative and qualitative indicators of two-point throws.Документ Показники виконання різних видів кидків у стрітболі(2021-06-08) Яцковський, Володимир; Ковцун, Василь; Мельник, Валерій; Yatskovskyi, Volodymyr; Kovtsun, Vasyl; Melnyk, ValeriiМета дослідження – проаналізувати кількісні та якісні показники виконання кидків спортсменів високої кваліфікації у стрітболі.Документ Показники для контролю змагальної діяльності кваліфікованих спортсменів у стрітболі(2019) Яцковський, Володимир; Мельник, Валерій; Гнатчук, Ярослав; Yatskovskyi, Volodymyr; Melnyk, Valerii; Hnatchuk, Yaroslavя. Програма змагань Олімпійських ігор динамічно змінюється з огляду на зацікавлення глядацької аудиторії, популярність та видовищність видів спорту. Одним із останніх ігрових видів спорту, що входить до програми чергових Ігор Олімпіади, є стрітбол. У галузі фізичної культури та спорту виявлено актуальність розв’язання науково-практичного завдання удосконалити структуру та зміст техніко-тактичної підготовки кваліфікованих спортсменів у стрітболі, зважаючи на сучасні тенденції розвитку змагальної діяльності у виді спорту. Мета: визначити комплекс інформативних показників для контролю змагальної діяльності кваліфікованих спортсменів у стрітболі. Результати: на підставі вивчення наукової та методичної літератури, попереднього спостереження за змагальною діяльністю команд зі стрітболу для контролю змагальної діяльності кваліфікованих спортсменів у стрітболі залучено декілька груп показників: загальну (підсумковий результат, тривалість гри, кількість набраних очок), кидкову (кількість, результативність, ефективність кидків з різних дистанцій), суміжну (підбирання, перехоплення (втрати), блокування м’яча), тактичну (кількість, результативність, ефективність індивідуальних та групових взаємодій), індивідуальну (індивідуальна результативність спортсменів команди).