Перегляд за Автор "Vovchanska, Olha"
Зараз показуємо 1 - 20 з 74
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Eфективні стратегії цифрового маркетингу для готельно-ресторанного бізнесу України у післявоєнний період(2023-05-11) Іванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliia; Vovchanska, OlhaДокумент Marketing analysis of diversification of the factors determining the market conditions of the space tourism market(2022) Vovchanska, Olha; Ivanova, Liliya; Вовчанська, Ольга; Іванова, ЛіліяAbstract. The study is dedicated to the marketing analysis of the diversification of the factors affecting the formation and development of the market conditions of the space tourism market. Дослідження присвячено маркетинговому аналізу диверсифікації факторів впливають на формування та розвиток умов ринку космічного туризму ринку.Документ Marketing factors of the tourism market’s operations in Ukraine(2022) Vovchanska, Olha; Ivanova, Liliya; Ozimek, Irena; Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Озімек, ІренаAim: The article is devoted to analyzing marketing factors of the tourism market operations in Ukraine under martial law. Мета: Стаття присвячена аналізу маркетингових факторів функціонування туристичного ринку України в умовах воєнного стану.Документ Pоль цифрового маркетингу у модернізації повоєнної економіки України(2023) Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, LiliiaДокумент Активізація розвитку усвідомленого споживання в контексті соціально-етичного маркетингу(2023) Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, LiliiaДослідження присвячено аналізу сутності усвідомленого споживання, його рівня в Україні і світі в контексті соціально-етичного маркетингу. Показано, що в економіці розвинених країн індустрія моди займає значну частку в споживчих витратах, зайнятості, обсягах прямих інвестицій, але водночас є на другому місці за шкідливими впливами і забрудненням довкілля. Визначено базові принципи концепції відповідального споживання та виробництва. З’ясовано, що гідною альтернативою бездумному та безконтрольному споживанню є кастомайзинг. Охарактеризовано основні сегменти ринку сталої моди. Константовано, що в Україні свідома мода розвинена недостатньо, але в країні велика практика реалізації концепції свідомого споживання через майданчики для продажу та обміну користованих речей. Доведено, що важливим напрямом свідомого споживання є ширше впровадження альтернативних джерел сировини. Наголошується, що посиленню концепції свідомого споживання значною мірою сприяють соціальні медіа. Встановлено, що концепція сталої моди підтримується урядовими ініціативами в усьому світі, які, безумовно, змінюють кон’юнктуру цієї галузі. The study is devoted to the analysis of the essence of conscious consumption, its level in Ukraine and the world in the context of social and ethical marketing. It is shown that in the economy of developed countries, the fashion industry occupies a significant share in consumer spending, employment, and the volume of direct investments, but at the same time it is in second place in terms of harmful effects and environmental pollution.Документ Вплив інновацій на здобуття конкурентних переваг закладами ресторанного господарства(2019-10-16) Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, LiliiaВпровадження інноваційних технологій у ресторанній сфері в Україні сприятиме збільшенню кількості клієнтів, розширенню асортименту продукції та способів її подання, пошуку нових оригінальних рішень ведення бізнесу, які підвищують його конкурентоздатність. Врахування світових тенденцій у розвитку інноваційних технологій, дозволить українським закладам ресторанного господарства правильно оцінити власні можливості розвитку на ринку інновацій, що і визначатиме перспективи подальших досліджень.Документ Віртуальні туристичні подорожі як маркетинговий засіб промоції України у світі(2022) Іванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliia; Vovchanska, OlhaДокумент Глобальні тенденції розвитку гастрономічного туризму(2019) Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, LiliiaВ сучасних умовах гастрономічний туризм стає наскрізним сегментом, що не тільки об’єднує різні сектори економіки, але і модифікує світовий ринок ресторанних послуг. У світі виділяють відомі туристичні гастрономічніДокумент Доповнена реальність в маркетингових технологіях компанії(2022) Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, LiliiaДокумент Діджитал-аналітика для маркетингових рішень(2024-03-21) Балук, Надія; Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Baluk, Nadiia; Vovchanska, Olha; Ivanova, LiliiaУ сучасній маркетинговій практиці невпинно зростає роль діджитал-інструментів, використання яких допомагає фахівцям успішно впливати на поведінку потенційних й існуючих споживачів в онлайн та офлайн середовищі. Діджитал-просування ефективне для компаній різного масштабу у різних галузях – від великих міжнародних корпорацій на В2В ринку до малих В2С підприємств. In modern marketing practice, the role of digital tools is constantly growing, the use of which helps specialists to successfully influence the behavior of potential and existing consumers in the online and offline environment. Digital promotion is effective for companies of various scales in various industries - from large international corporations to B2B market to small B2C enterprises.Документ Забезпечення сталого розвитку : стратегія ESG маркетингу(2023-04-27) Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, LiliiaДокумент Кон'юнктура міжнародного туристичного ринку та чинники її формування(2019-10) Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, LiliiaСтаття присвячена дослідженню ролі та значення міжнародного туристичного ринку у світовій економіці, оцінці його кон’юнктури та визначенню основних чинників її формування і розвитку. Показано, що глобальне зростання світової економіки в останнє десятиліття зміцнило міжнародний туристичний ринок: туристична галузь зростає восьмий рік поспіль, і у 2018 р. це зростання склало 3,9%. Темпи зростання туристичної індустрії у 2018 р. в грошовому виразі виявилися у понад два рази вищими, ніж в секторі інформаційних технологій (+1.7%), перевищили темпи зростання світової економіки (3,2%) і темпи зростання таких ключових її галузей, як охорона здоров ’я (+ 3,1%), фінансові послуги (+ 1,7%). Здійснено маркетинговий аналіз структури міжнародного туристичного ринку в основних макрорегіонах світу та встановлено, що останніми роками у відносному вираженні домінує Африка (+ 7%), Азіатсько-Тихоокеанський регіон і Європа (обидва приблизно на рівні + 6%). Спостерігається щорічне зниження частки Європи в міжнародному туризмі через умовне “старіння ” туристичного продукту ряду країн цього континенту. Високими темпами зростає молода індустрія туризму Азіатсько-Тихоокеанського регіону, який приваблює міжнародних туристів унікальною природою, приємним кліматом, численними пам’ятниками архітектури та об ’єктами культового призначення. Наголошується, що на міжнародному туристичному ринку очікується консолідація у сегменті “споживачів нових вражень ”, який сформувався за домінантою таких туристичних мотивів, як прагнення до “подорожі змінити і показати ”, “прагнення до здорових варіантів”, зокрема ходьба, оздоровчий і спортивний туризм, та “подорожі старшого покоління (multigenerational travel) ”. Окрім зазначених кон’юнктуроутворювальних чинників, на розвиток міжнародного ринку туристичних послуг впливатимуть домінування сектора цифровізації (digital), створення нових бізнес-моделей у туристичній сфері, економічна доступність подорожей для туристів, формування людиноорі- єнтованих економік у більшості країн-донорів туристичного ринку. Враховуючи вплив комплексу усіх кон’юнктуроутворювальних чинників на функціонування міжнародного туристичного ринку, країнам призначення, туристичним компаніям та компаніям з дотичних сфер необхідно ретельно адаптовуватися для утримання своєї конкурентоспроможності.Документ Кон'юнктура ринку ресторанного бізнесу в Україні та чинники, що її визначають(2017) Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, LiliiaЗа результатами маркетингових досліджень, у розвитку підприємств ресторанного господарства на сучасному етапі можна визначити такі основні тенденції: формування нових напрямів сучасної кулінарії з використанням авторської кухні; підвищення вимог до якості сервісу та роботи персоналу; розвиток закладів середнього рівня, нижче середнього, економ-класу; розвиток франчайзингових мереж закладів ресторанного господарства, заміських закладів ресторанного господарства та відомих ресторанних брендів.Документ Кон'юнктура світового ринку органічних харчових продуктів(2016) Іванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliia; Vovchanska, OlhaСистематичні дослідження кон'юнктури світового ринку органічних харчових продуктів дозволить виділяти найпріоритетніші напрями його функціонування для використання успішного досвіду передових країн в Україні та розробки адекватних важелів як на загальнодержавному, так і на корпоративному рівнях.Документ Кон’юнктура світового ринку туризму в умовах глобальних викликів(2022-10-07) Іванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliia; Vovchanska, OlhaДосліджено особливості кон’юнктуроформувальних чинників та їх вплив на стан світового ринку туризму. Визначено комплекс чинників, що впливатимуть на кон’юнктуру туристичного сезону у 2022 р. Установлено, що повномасштабна війна в Україні створює нові проблеми у глобальному економічному середовищі, погіршує кон’юнктуру світового ринку туризму. Водночас пандемія продовжує стримувати відновлення ринку туризму в усіх регіонах світу. В обох випадках короткостроковий прогноз кон’юнктури ринку туризму не є оптимістичним. Authors studied specific factors that shape the market and their influence on the condition of the world tourism market. Authors identified several factors that determine the conditions of the tourist season in 2022. It is clear that the full-scale war in Ukraine creates new problems in the global economic environment and worsens the conditions of the world tourism market. At the same time, the pandemic continues to hold back the recovery of the tourism market in all regions of the world. In both cases, the short-term forecast of the global tourism market is not optimistic.Документ Кон’юнктура світового ринку туризму в умовах глобальних викликів(2022-10-07) Іванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliia; Vovchanska, OlhaДосліджено особливості кон’юнктуроформувальних чинників та їх вплив на стан світового ринку туризму. Визначено комплекс чинників, що впливатимуть на кон’юнктуру туристичного сезону у 2022 р. Установлено, що повномасштабна війна в Україні створює нові проблеми у глобальному економічному середовищі, погіршує кон’юнктуру світового ринку туризму. Водночас пандемія продовжує стримувати відновлення ринку туризму в усіх регіонах світу. В обох випадках короткостроковий прогноз кон’юнктури ринку туризму не є оптимістичним. Authors studied specific factors that shape the market and their influence on the condition of the world tourism market. Authors identified several factors that determine the conditions of the tourist season in 2022. It is clear that the full-scale war in Ukraine creates new problems in the global economic environment and worsens the conditions of the world tourism market. At the same time, the pandemic continues to hold back the recovery of the tourism market in all regions of the world. In both cases, the short-term forecast of the global tourism market is not optimistic.Документ Конвергенція аналітики великих даних та маркетингових стратегій підприємства(2024) Іванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliia; Vovchanska, OlhaДокумент Маркетинг в охороні здоров’я: покращання споживчого досвіду(2024-03) Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, LiliiaДокумент Маркетинг впливу та його особливості в індустрії гостинності(2021) Іванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliia; Vovchanska, OlhaМета статті полягає в дослідженні сутності та особливостей застосування маркетингу впливу в індустрії гостинності. The purpose of the article is to study the nature and features of influence marketing in the hospitality industry.Документ Маркетингова оцінка кон'юнктури ринку медичного туризму(2018) Іванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliia; Vovchanska, OlhaМаркетингові дослідження показують, що медичний туризм продовжує глобалізуватися і стрімко набирати обертів. У провідних країнах світу з високим рівнем медицини прибуток від в’їзного оздоровчого та лікувального туризму вимірюється сотнями мільйонів доларів щорічно і вносить вагомий вклад у поповнення бюджету країни. В останні роки медичний туризм, включаючи як лікування, так і діагностику та реабілітацію, становить близько 2 % світового ВВП.