Перегляд за Автор "Vovchanska, O. M."
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Live streaming як інструмент цифрового маркетингу(2021-11-15) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Vovchanska, O. M.; Ivanova, L. O.Статтю присвячено розкриттю особливостей та обґрунтуванню переваг застосування технології Live streaming у цифровому маркетингу та у маркетингових стратегіях комунікації зокрема. Розкрито технологію Live streaming, досліджено її традиційні канали та методи у цифровому маркетингу, з’ясовано основні типи стримінгових платформ, кожна з яких пропонує різні функції, однак результатом завжди є зворотний зв’язок із наявними чи потенційними споживачами. Установлено, що внаслідок розвитку цифрових технологій та пандемії COVID-19 компанії активно використовують Livestreaming e-commerce. Досліджено, що найвагомішою особливістю live stream shopping є так звана безшовність, тобто процес купівлі організований якнайпростіше для споживачів. Сучасна бізнес-практика підтверджує, що технологія Live streaming домінуватиме у маркетингових комунікаціях компаній, позаяк вона є малобюджетною, забезпечує прозорість компанії, викликає довіру і зворотний зв’язок зі споживачами, охоплює велику аудиторію.Документ QR- код як інструмент цифрового маркетингу в туристичному бізнесі(2021-11-15) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Vovchanska, O. M.; Ivanova, L. O.Документ Актуальні програми споживчої лояльності у сфері готельних послуг(Львівський торг.- економ. ун-т, 2020-09-14) Іванова, Л. О.; Вовчанська, О. М.; Ivanova, L. O.; Vovchanska, O. M.Документ Кон'юктура світового ринку ділового туризму(2020-11-04) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Vovchanska, O. M.; Ivanova, L. O.Документ Конфігурація світового ринку туристичних послуг в умовах пандемії СOVID-19(2021-03-18) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Vovchanska, O. M.; Ivanova, L. O.Документ Маркетингові та соціально-економічні чинники формування кон'юктури ринку культурного туризму(2020-11-04) Іванова, Л. О.; Вовчанська, О. М.; Ivanova, L. O.; Vovchanska, O. M.Документ Маркетингові аспекти дослідження можливостей караванінгу на ринку спеціалізованих туристичних послуг(2021-03-18) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Балук, Н. Р.; Vovchanska, O. M.; Ivanova, L. O.; Baluk, N. R.Документ Маркетингові дослідження основних тенденцій світового ринку оздоровчого туризму(2021-03-18) Іванова, Л. О.; Вовчанська, О. М.; Ivanova, L. O.; Vovchanska, O. M.Стаття присвячена ідентифікації та аналізу основних тенденцій світового ринку оздоровчого туризму, серед яких різноаспектність оздоровчих послуг; конвергенція медичного і оздоровчого туризму та вікових груп споживачів; здорове харчування; психологічне оздоровлення; підвищена увага до сну; комфортність і безпечність подорожей; оздоровчі круїзи та ін. Спираючись на результати маркетингових досліджень, стверджується, що наряду з масштабуванням ринку оздоровчого туризму, різноаспектність та більша витонченість оздоровчих послуг стали постійною тенденцією. Зважаючи на те, що практично кожна туристична дестинація здійснює оздоровчі практики, запропоновано посилювати їх відмітні переваги для конкуренції унікальними практиками оздоровлення. Маркетинговими дослідженнями з’ясовано, що круїзи все частіше пропонують інноваційні оздоровчі програми для пасажирів, налаштованих на покращання стану свого здоров’я. Наголошується, що під впливом пандемії коронавірусу COVID-19 та економічної рецесії, акценти розвитку оздоровчого туризму будуть змінені, але світовий ринок оздоровчого туризму точно не вичерпається.Документ Маркетингові дослідження ринку послуг : міжнародні та національні аспекти(2020-10-12) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Vovchanska, O. M.; Ivanova, L. O.Стаття присвячена ідентифікації структурних змін на світовому ринку послуг у міжнародному та націо- нальних аспектах. Маркетинговими дослідженнями підтверджено посилення ролі послуг у сучасній економіці. Здійснено аналіз динаміки експорту та імпорту послуг у макрорегіонах світу та у країнах різного рівня еконо- мічного розвитку. Укладено та проаналізовано рейтинг країн за показниками експорту та імпорту на світово- му ринку послуг. Проаналізовано структурні зміни світового ринку послуг. Досліджено структуру експорту та імпорту послуг в Україні. Наголошується, що пандемія COVID-19 негативно вплине на світовий ринок послуг, а його відновлення вимагатиме ефективних економічних і політичних заходів, поглиблення співпраці між країнами та зниження бар’єрів у взаємній торгівлі найперспективнішими і швидко зростаючими видами послуг.Документ Маркетингові та соціальні орієнтири розвитку ринку спортивного туризму(2020-11-04) Іванова, Л. О.; Вовчанська, О. М.; Ivanova, L. O.; Vovchanska, O. M.У статті визначено маркетингові та соціальні орієнтири розвитку світового ринку спортивного туризму, досліджено його поточну і перспективну кон’юнктури. Охарактеризовано категорії туристів, пов’язаних зі спортом, висвітлено провідні види спортивного туризму. Здійснено маркетингове аналізування основних чинників, сприятливих для кон’юнктури світового ринку спортивного туризму та чинників, що негативно впливають на розвиток спортивного туризму в Україні.Документ Мобільна реклама : нові реалії та перспективи(2021-10-04) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Vovchanska, O. M.; Ivanova, L. O.Метою роботи є обґрунтування видів і засобів мобільної реклами як інноваційного інструменту маркетингових комунікацій, дослідження та ідентифікація структурних змін на світовому та українському ринку мобільної реклами, визначення основних тенденцій розвитку. Основними завданнями роботи є дослідження явища мобільної реклами, визначення рушіїв її ефективності та перспективності застосування у маркетингових комунікаціях.Документ Ринок соціальних медіа: нові реалії для бізнесу і споживачів(2021-10-15) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Балук, Н. Р.; Vovchanska, O. M.; Ivanova, L. O.; Baluk, N. R.Документ Трансформація трендів споживчого ринку в умовах пандемії COVID-19(2021-03-18) Іванова, Л. О.; Вовчанська, О. М.; Ivanova, L. O.; Vovchanska, O. M.Документ Інструменти емоційного маркетингу(2021-11-15) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Vovchanska, O. M.; Ivanova, L. O.Актуальність. У деяких категоріях товарів покупці вже не реагують на маркетингові акції, в інших – підвищення продажів відбувається тільки в короткостроковому періоді. Вирішенню цієї проблеми сприяє методика емоційного маркетингу. В його основі для формування глибокого зв‘язку з цільовою аудиторією лежать повідомлення, які зачіпають людські емоції, причому досить сильно, щоб вплинути на зворотню дію покупця. За даними Nielsen, реклама з сильною емоційною реакцією викликає зростання продажів на 23%. Глибокий емоційний зв‘язок підвищує і лояльність, а 70% емоційно залучених споживачів витрачають на улюблені бренди вдвічі більше грошей [1]. Емоційний стан сильно впливає на здатність покупця до обробки інформації і моделі прийняття рішень, тому створення позитивних асоціацій з продуктами і брендами набуває вирішального значення.Документ Історія української культури : робоча програма навчальної дисципліни для здобуття ОКР «бакалавр» за спеціальністю: 017 «Фізична культура і спорт»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-11-15) Сова, А. О.; Поліщук, Р. М.; Vovchanska, O. M.; Ivanova, L. O.; Кафедра олімпійської освітиМета викладання навчальної дисципліни “Історія української культури” – формування системи знань про закономірності національного історикокультурного процесу, основні досягнення української культури, засвоєння загальнолюдських та національних культурних цінностей, збагачення духовного світу, формування моральних і естетичних потреб та здатності зберігати і охороняти культурні здобутки України.