Перегляд за Автор "Vovchanska, O."
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання технологій "розумного" туризму для покращання клієнтського досвіду(2021-03-18) Іванова, Л.; Вовчанська, О.; Ivanova, L.; Vovchanska, O.Документ Виставково-ярмаркові заходи як складові інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг(2018) Вовчанська, О.; Vovchanska, O.; Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Дайновський, Ю.; Dainovskyi, Yu.У статті досліджено особливості проведення виставок та ярмарок як складових інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг. Висвітлено функціональну роль та значення провідних міжнародних туристичних зиставок та туристичних виставок, які проводяться в Україні. Проаналізовано чинники розвитку виставково-ярмаркових заходів як комунікативного інструменту маркетингу в сфері туристичних послуг.Документ Вплив пандемії COVID-19 на кон'юктуру ринку ресторанних послуг(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-18) Іванова, Л.; Вовчанська, О.; Ivanova, L.; Vovchanska, O.Документ Вплив пандемії COVID-19 на кон’юнктуру ринку ресторанних послуг(2021-03-18) Іванова, Л.; Вовчанська, О.; Ivanova, L.; Vovchanska, O.Документ Крауд- маркетинг у ресторанному бізнесі(2021-03-18) Іванова, Л.; Вовчанська, О.; Ivanova, L.; Vovchanska, O.Документ Маркетинг послуг(Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Семак, Б.; Semak, B.; Вовчанська, О.; Vovchanska, O.У навчальному посібнику розглядаються актуальні питання значущості та масштабів поширення маркетингу в галузях і сферах послуг. Особлива увага приділяється маркетинговому інструментарію у сфері послуг та особливостям маркетингової діяльності в окремих галузях і сферах послуг. Посібник містить структурно-логічні блоки для вивчення і перевірки кожної теми, комплексні розрахунково-аналітичні завдання та ситуації для самостійного вирішення, тести, індивідуальні навчально-дослідні завдання, які спрямовані на поглиблення практичних навичок щодо використання комплексу маркетингу підприємствами сфери послуг. Для студентів освітньо-професійної програми «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» та освітньо-професійної програми «Реклама в бізнесі» спеціальності 061 «Журналістика», викладачів, науковців та фахівців, які працюють у сфері послуг.Документ Маркетингова оцінка збалансованості кон'юнктури світового ринку рекламних послуг(2018) Вовчанська, О.; Іванова, Лілія; Vovchanska, O.; Ivanova, LiliiaСтаття присвячена маркетинговим дослідженням світового ринку рекламних послуг, оцінці збалансованості його кон ’юнктури та визначенню впливу маркетингового середовища на перспективи розвитку. Виявлено, що ринок реклами є частиною економічної системи, розвивається відповідно до загальних законів ринкової економіки, забезпечуючи суспільну потребу в рекламних послугах. Показано, що світовий ринок рекламних послуг розвивається за різновекторними тенденціями, ключовими серед яких є технологічне та технічне ускладнення реклами; процеси концентрації рекламної діяльності; зростання впливу рекламодавців на ринку рекламних послуг. Аналізується комплекс чинників, що визначають кон ’юнктуру світового ринку рекламних послуг. Визначено, що основними з них є глобалізація, інтеграція, концентрація, мережі рекламних агентств, консолідація, диверсифікація, національні ринки реклами, посилення позицій інтернет-реклами. Представлено структуру світового та українського ринку рекламних послуг, їх динаміку в розрізі різних медіаканалів. Показано, що за досліджуваний період у світі суттєво зросла частка інтернетреклами за рахунок скорочення частки витрат на телевізійну рекламу, рекламу в пресі і зовнішню рекламу. Реалії українського ринку рекламних послуг такі, що домінують витрати на рекламу на телебаченні, а на інтернет-рекламу припадає тільки одна четверта частина, далі за обсягами надання розташовується зовнішня реклама. Проведено аналіз регіональної структури світового ринку рекламних послуг та визначено, що найбільшу частку займають країни Північної Америки, АзіатськоТихоокеанського регіону та Західної Європи. Визначено рівень розвиненості ринку рекламних послуг окремих країн за допомогою відносних показників, таких як обсяг рекламних витрат на душу населення та частка рекламних витрат у ВВП. Сформульовано домінанти розвитку світового та українського ринку рекламних послуг.Документ Маркетингове оцінювання стану і перспектив розвитку світового ринку готельних послуг(2017) Вовчанська, О.; Іванова, Лілія; Vovchanska, O.; Ivanova, LiliiaУ статті досліджено особливості функціонування і розвитку світового ринку готельних послуг, визначено його основні тенденції. Проаналізовано статистичні дані щодо техніко-економічних показників діяльності ТОР-10 готельних мереж світу та Європи. Визначено основні тренди бізнесу готельних мереж у розрізі регіонів та чинники його подальшого розвитку.Документ Маркетингові підходи до оцінювання потенціалу ринку реклами(2018) Вовчанська, О.; Vovchanska, O.; Іванова, Лілія; Ivanova, LiliiaРинок реклами функціонує у взаємозв’язку та взаємозалежності з іншими ринками, що дає підставу розглядати його як комплексну модель, яка об’єднує необмежену кількість інших ринків, котрі функціонують за законами ринкової економіки. Дослідження потенціалу ринку реклами має важливе значення, оскільки, він з одного боку, відображає рівень розвитку економіки та ринків товарів і послуг, з іншого - є стимулюючим чинником їх подальшої оптимізації і удосконалення.Документ Переваги digital - маркетингу в туристичному бізнесі(2018) Вовчанська, О.; Vovchanska, O.; Іванова, Лілія; Ivanova, LiliiaВирішення маркетингових завдань сьогодні складно уявити без digital-складової, позаяк найбільше проривні, креатийні і ефективні проекти в маркетингу так чи інакше використовують цифрові техиолоі ії, вдало поєднуючи їх з класичними прийомами. Digital-маркетинг як засіб просування товару або послуги став водночас важливим елементом сучасної економіки.Документ Стан і особливості розвитку світового ринку готельних послуг(ЛДУФК, 2017) Іванова, Лілія; Вовчанська, О.; Ivanova, Liliia; Vovchanska, O.Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності спрямовані в результаті на вирішення основних завдань: пошук власних конкурентних переваг; вміння створювати стабільну клієнтуру, завдяки здібностям знаходити свого клієнта; визначення нових шляхів розвитку, постійного оновлення власної політики, незмінно враховуючи динамічний розвиток ринку готельних і туристичних послуг.Документ Стратегія руху в майбутнє : значення лояльності до клієнтів у ресторанному бізнесі(2018) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Вовчанська, О.; Vovchanska, O.Ресторанний бізнес в Україні постійно і швидко розвивається, відкриваються нові заклади, які конкурують за вигіднішу позицію на ринку, найперспективніші його сегменти, пошук нових клієнтів та утримання вже постійних. В умовах посиленої конкуренції, а також підвищення вимог споживачів важливого значення набувають методи і способи залучення та утримання клієнтів підприємств ресторанного господарства.