Перегляд за Автор "Vlasiuk, Roman Anatoliiovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу(Тернопільський нац. пед. ун-т імені Володимира Гнатюка, 2024) Власюк, Роман Анатолійович; Vlasiuk, Roman AnatoliiovychДосліджуючи проблему підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу на підставі вивчених наукових джерел визначено та уточнено зміст взаємопов’язаних ключових дефініцій з теми дослідження. Вивчення різних підходів науковців до трактування понять «диференціація», «диференційований підхід», «диференційоване навчання», дало нам змогу узагальнити їх сутнісні характеристики. Studying the problem of training future teachers of physical education based on a differentiated approach using scientific sources. This research studied, defined, and specified the content of interrelated key definitions on the research topic. Studying different approaches to the interpretation of the following scientific concepts: «differentiation», «differentiated approach», and «differentiated learning», making it possible to generalize the essential characteristics of the «differentiated approach».Документ Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу(Хмельницька гуманіт.-пед. академія, 2024) Власюк, Роман Анатолійович; Vlasiuk, Roman AnatoliiovychНа основі аналізу літературних джерел уточнено основні дефініції професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу. Було виділено мотиваційний, змістовий, діяльнісний компоненти та визначено їх критерії і показники рівнів готовності до впровадження диференційованого підходу в освітній процес. У процесі дослідження визначено педагогічні умови реалізації диференційованого підходу (мотивація студентів до занять шляхом використання диференційованого підходу на заняттях зі СПД; удосконалення змісту викладання СПД на основі диференційованого підходу; використання сучасних інформаційних технологій щодо реалізації диференційованого підходу на заняттях зі СПД; використання в навчальному процесі інтерактивних форм і методів навчання, які дають змогу ширше застосовувати диференційований підхід для організації навчального процесу). Розроблено структурно-функціональну модель процесу, що в сукупності з педагогічними умовами забезпечило позитивні результати дослідження.Studying the problem of training future teachers of physical education based on a differentiated approach using scientific sources. This research studied, defined, and specified the content of interrelated key definitions on the research topic. Studying different approaches to the interpretation of the following scientific concepts: «differentiation», «differentiated approach», and «differentiated learning», making it possible to generalize the essential characteristics of the «differentiated approach».