Перегляд за Автор "Vavryk, Ruslana"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Bayan, accordion, piano and violin in the ensemble landscape of moderncompositional practices: phenomena, trends, perspectives(2023-09-05) Kysliak, Bohdan; Kniaziev, Vladyslav; Vavryk, Ruslana; Voloshchuk, Yurii; Кисляк, БогданAbstract: The article reveals modern trends in chamber ensemble music. The reasons for the strengthening of the role of chamber genres in the development of musical art are revealed on the example of such instruments as bayan, accordion, piano, and violin. Based on the analysis of the work of European and American composers and performers, in particular, the virtuoso conductor and accordion soloist Bogdan Kislyak (Ukraine), it is shown that the experimental orientation of chamber ensemble creativity is associated with the search for new colorful timbres and artistic meanings. Анотація: У статті розкриваються сучасні напрямки камерно-ансамблево музикування. причини за посилення ролі камерних жанрів у розвитку музичного мистецтва розкриваються на прикладі таких інструментів, як баян, акордеон, фортепіано та скрипка. На основі аналізу творчості європейських та американських композиторів і виконавців, зокрема віртуозного диригента та соліста на акордеоні Богдана Кисляка (Україна), показано, що експериментальна спрямованість камерно-ансамблевої творчості пов'язаний з пошуком нових барвистих тембрів.Документ Performance poetics as an imalogical vision of a contemporary musical work(2024) Kysliak, Bohdan; Shapovalova, Liudmyla; Vavryk, Ruslana; Hub’yak, Dmytro; Davydov, Serhii; Кисляк, БогданThe article considers features of musical performance in the context of imalogical vision. It is emphasized that in the process of performance, musical work can acquire extensively new meanings and functions. On the basis of contemporary examples, it is shown how imalogical vision of a musical work, shaped within performance poetics can become a tool of cultural diplomacy and soft power. The study employs interdisciplinary approach, combining vectors of musicology, philosophy, and political science. У статті розглядаються особливості музичного виконавства в контексті імалогічне бачення. Наголошується, що в процесі виконання музичний твір можуть набувати значно нових значень і функцій. На основі сучас прикладах показано, наскільки імалогічне бачення музичного твору, сформоване всередині поетика перформансу може стати інструментом культурної дипломатії та м’якої сили. Дослідження використовує міждисциплінарний підхід, поєднуючи вектори музикознавства, філософія, політологія.Документ Solo instrumental concert with the participation of folk and percussion instruments in the context of the new european tradition(2024) Shapovalova, Liudmyla; Kysliak, Bohdan; Vavryk, Ruslana; Zinchenko, Viktoriia; Katryniak, Bohdan; Кисляк, БогданThe article makes an attempt to comprehend the evolution and development of instrumental concert with solo on folk and percussion instruments. New European musical culture is considered from the standpoint of not only musical theory, but also synergy and philosophy. Special attention in the study is given to bayan and accordion. У статті зроблено спробу осмислити еволюцію та розвиток інструментального концерту з соло на народних та ударних інструментах. Нова європейська музична культура розглядається з позицій не тільки музичної теорії, а й синергія і філософія. Особливу увагу в дослідженні приділено баяну і акордеону.