Перегляд за Автор "Vartovnyk, Valentyna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 22
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Білети до іспиту з дисципліни «Історія, теорія і практика народно-сценічного танцю» першого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», кваліфікація: магістр хореографії ,V курс(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Вартовник, Валентина; Vartovnyk, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Езаменаційні питання з дисципліни «Історія, теорія і практика народно-сценічного танцю», V курс(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Вартовник, Валентина; Vartovnyk, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Екзаменаційні питання з предмету «Методика роботи у професійному танцювальному колективі» для студентів 5 курсу(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Вартовник, Валентина; Vartovnyk, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Методика виховної роботи керівника хореографічного колективу : лекція 3 для студентів V курсу ОКР «магістр», напрям підготовки 024 Хореографія (за видами)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Вартовник, Валентина; Vartovnyk, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Методика роботи у професійному танцювальному колективі : силабус навчального курсу, другого (магістерського) рівня вищої освіти, за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021) Вартовник, Валентина; Vartovnyk, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладення дисципліни є формування знань, вмінь і навичок для роботи у професійному танцювальному колективі.Документ Особистість керівника хореографічного колективу. основні характеристики стилю викладання : лекція 2 для студентів V курсу ОКР «магістр», напрям підготовки 024 Хореографія (за видами)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Вартовник, Валентина; Vartovnyk, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Особливості формування синхронності виконання вправ у хореографії та техніко-естетичних видах спорту на етапі початкової та попередньої базової підготовки(2024) Сосіна, Валентина; Мазур, Ірина; Вартовник, Валентина; Токар, Тетяна; Sosina, Valentyna; Іryna, Mazur; Vartovnyk, Valentyna; Tokar, TetyanaУ статті розглянуто питання формування синхронності виконання хореографічних вправ у техніко-естетичних видах спорту та у танцювальних дисциплінах, що є показником виконавської майстерності, високо оцінюється суддями та глядачами. До виконання зма-гальних і хореографічних вправ існують певні вимоги, які пояснюють тривалий шлях підго-товки до виступів. Зокрема, їх треба виконувати правильно технічно, своєчасно, ефективно, стабільно, виразно, естетично, а в колективних взаємодіях – ще й синхронно. Величезного значення має синхронність виконання елементів, вправ і комбінацій у колективних танцях і групових вправах техніко-естетичних видів спорту (художня і естетична гімнастика, чер-ліденг, спортивна акробатика, формейшн у фігурному катанні та спортивних бальних тан-цях, артистичне плавання та ін.). Проблема полягає в тому, що показники синхронності виконання вправ повинні розвиватися і вдосконалюватися, починаючи вже з етапу початкової підготовки спортсменів і танцюристів, однак традиційна методика навчання не передбачає цього, а засоби і методи, що використовуються, переважно розроблені для дітей та молоді, які займаються спортом і хореографією на пізніших етапах. Це й послугувало темою для проведення дослідження, в основу якого було покладено розробка та експериментальна перевірка ефективності методичних і практичних рекомендацій для формування синхронно-сті виконання вправ на етапі початкової та попередньої базової підготовки. The article examines the issue of forming the synchronicity of performing choreographic exercises in technical and aesthetic sports and in dance disciplines, which is an indicator of performance skill, highly appreciated by judges and spectators. There are certain requirements for performing competitive and choreographic exercises, which explain the long way of preparing for performances. In particular, they must be performed correctly technically, timely, efficiently, stably, expressively, aesthetically, and in collective interactions – also synchronously. The synchronicity of performing elements, exercises and combinations in collective dances and group exercises of technical and aesthetic sports (artistic and aesthetic gymnastics, cheerleading, sports acrobatics, formation in figure skating and sports ballroom dancing, artistic swimming, etc.) is of great importance. The problem is that the indicators of the synchronicity of the exercises should be developed and improved, starting from the stage of initial training of athletes and dancers, but the traditional training method does not provide for this, and the tools and methods used are mainly designed for children and young people who are engaged in sports and choreography at later stages. This served as the topic for conducting research, which was based on the development and experimental verification of the effectiveness of methodological and practical recommendations for the formation of synchronicity of exercises at the stage of initial and preliminary basic training.Документ Особливості хореографічної підготовки дітей віком 6–7 років у фігурному катанні(2023) Осадців, Тарас; Вартовник, Валентина; Хохлова, Аліна; Osadtsiv, Taras; Vartovnyk, Valentyna; Khokhlova, AlinaУ статті простежено основні шляхи удосконалення методики хореографічної підготовки дітей віком 6–7 років у фігурному катанні. Проаналізовано питання добору та застосування адекватних засобів для своєчасного корегування рівня хореографічної підготовленості у відповідності з фізичною підготовкою юних спортсменів-фігуристів. The article traces the main ways of improving the technique of choreographic training of children aged 6-7 in figure skating. The issue of selection and application of adequate means for timely correction of the level of choreographic training in accordance with the physical training of young sportsmen-skaters was analyzed.Документ Силабус навчального курсу з дисципліни «Теорія і методика роботи у професійному танцювальному колективі», другого (магістерського) рівня вищої освіти, за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація : магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Вартовник, Валентина; Vartovnyk, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладення дисципліни є формування знань, вмінь і навичок для роботи у професійному танцювальному колективі.Документ Становлення українського народного танцю : лекція 2 для студентів V курсу, рівень вищої освіти – другий магістерський, спеціальність 024 Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Вартовник, Валентина; Vartovnyk, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Танці стародавньої Греції (види, їх характеристики) : лекція 1 для студентів V курсу, рівень вищої освіти – другий магістерський, спеціальність 024 Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Вартовник, Валентина; Vartovnyk, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Теоретичні та методологічні основи роботи з хореографічним колективом : лекція 1 для студентів V курсу ОКР «магістр», напрям підготовки 024 Хореографія (за видами)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Вартовник, Валентина; Vartovnyk, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Теорія і методика викладання українського-народно сценічного танцю : робоча програма навчальної дисципліни галузі знань 02 "Культура і мистецтво" спеціальності: 024 "Хореографія" факультету педагогічної освіти та факультету підвищення кваліфікації, перепідготовки, післядипломної та заочної освіти ступеня вищої освіти "бакалавр"(2020-01-24) Бойко, Андрій; Вартовник, Валентина; Шелейкіс, Яна; Boiko, Andrii; Sheleikis, Yana; Vartovnyk, ValentynaМетою викладання навчальної дисципліни «Теорія і методика викладання українського народно-сценічного танцю» є всебічне вивчення українського народного танцю, його лексики, різноманітності, композиційного вирішення, формування практичнихДокумент Теорія і методика викладання українського-народно сценічного танцю : робоча програма навчальної дисципліни для студентів III курсу галузі знань 02 "Культура і мистецтво" спеціальності: 024 "Хореографія" факультету педагогічної освіти та факультету підвищення кваліфікації, перепідготовки, післядипломної та заочної освіти ступеня вищої освіти "бакалавр"(2020-01-24) Бойко, Андрій; Вартовник, Валентина; Шелейкіс, Яна; Boiko, Andrii; Vartovnyk, Valentyna; Sheleikis, Yana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладання навчальної дисципліни «Теорія і методика викладання українського народно-сценічного танцю» є всебічне вивчення українського народного танцю, його лексики, різноманітності, композиційного вирішення, формування практичних навичок та умінь сценічного виконання та викладання даної дисципліни.Документ Теорія і методика викладання українського-народно сценічного танцю : робоча програма навчальної дисципліни для студентів IV курсу галузі знань 02 "Культура і мистецтво" спеціальності: 024 "Хореографія" факультету педагогічної освіти та факультету підвищення кваліфікації, перепідготовки, післядипломної та заочної освіти ступеня вищої освіти "бакалавр"(2020-01-24) Бойко, Андрій; Вартовник, Валентина; Шелейкіс, Яна; Boiko, Andrii; Vartovnyk, Valentyna; Sheleikis, Yana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладання навчальної дисципліни «Теорія і методика викладання українського народно-сценічного танцю» є всебічне вивчення українського народного танцю, його лексики, різноманітності, композиційного вирішення, формування практичних навичок та умінь сценічного виконання та викладання даної дисципліни.Документ Теорія і методика роботи у професійному танцювальному колективі : програма навчальної дисципліни, галузь знань 02 Культура і мистецтво, спеціальність: 024 Хореографія, факультет педагогічної освіти, рівень вищої освіти: другий (магістерський)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Вартовник, Валентина; Vartovnyk, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладення дисципліни є формування знань, вмінь і навичок для роботи у професійному танцювальному колективі.Документ Теорія і методика роботи у професійному танцювальному колективі : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 02 Культура і мистецтво, спеціальність: 024 Хореографія, факультет педагогічної освіти, рівень вищої освіти: другий (магістерський)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Вартовник, Валентина; Vartovnyk, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладення дисципліни є формування знань, вмінь і навичок для роботи у професійному танцювальному колективі.Документ Хореографія побутових танців та їх характеристика : лекція 3 для студентів V курсу, рівень вищої освіти – другий магістерський, спеціальність 024 Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Вартовник, Валентина; Vartovnyk, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Художньо-творчий процес в хореографічному колективі : лекція 4 для студентів VΙ курсу ОКР «магістр», напрям підготовки 024 Хореографія (за видами)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Вартовник, Валентина; Vartovnyk, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Чуперчук Ярослав Маркіянович (17.03.1911-09.09.2004) : мультимедійні матеріали(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Вартовник, Валентина; Vartovnyk, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавства