Перегляд за Автор "Tymochko-Voloshyn Roksolana"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Біологічна хімія та біохімія рухової активності : навчальна програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, спеціальність : 227 Фізична терапія, ерготерапія ; 227 Терапія та реабілітація(Біологічна хімія та біохімія рухової активності : навчальна програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, спеціальність : 227 Фізична терапія, ерготерапія ; 227 Терапія та реабілітація / розроб. Гащишин В. Р., Тимочко-Волошин Р. І., Параняк Н.М., Борецький Ю. Р. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – 11 с., 2023) Гащишин Віра,; Тимочко-Волошин Роксолана; Параняк Наталія; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Paraniak Nataliia; Boretskyi YuriiМетою викладання навчальної дисципліни «Біологічна хімія та біохімія рухової активності» є засвоєння студентами знань про біохімічні складові та процеси в організмі людини, тонку організацію м’язової тканини, механізми енергозабезпечення м’язової роботи та впливу дозованих фізичних навантажень на функціонування різних систем організму.Документ Біологічна хімія та біохімія рухової активності : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, спеціальність: 227 Терапія та реабілітація, факультет терапії та реабілітації(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни «Біологічна хімія та біохімія рухової активності» є засвоєння студентами знань про біохімічні складові та процеси в організмі людини, тонку організацію м’язової тканини, механізми енергозабезпечення м’язової роботи та впливу дозованих фізичних навантажень на функціонування різних систем організму.Документ Біохімія : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка ; 02 Середня освіта, спеціальність : 014 Середня освіта (фізична культура) ; 024 Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Параняк Наталія; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Paraniak Nataliia; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни «Біохімія» є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальності фізична культура і спорт (фітнес і рекреація; фізична реабілітація): оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди. Вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.Документ Біохімія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка, 02 – Середня освіта, спеціальність: 014 Середня освіта (фізична культура), 024 Хореографія, факультет педагогічної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Борецький Юрій; Параняк Наталія; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Boretskyi Yurii; Paraniak Nataliia; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни «Біохімія» є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальності фізична культура і спорт (фітнес і рекреація; фізична реабілітація): оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди. Вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.Документ Біохімія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань: 01 Освіта, спеціальність: 017 Фізична культура і спорт, фітнес і рекреація, фізкультурно-спортивна реабілітація, факультет фізичної культури і спорту(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тимочко-Волошин Роксолана; Борецький Юрій; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни «Біохімія» є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальності фізична культура і спорт, фітнес і рекреація, фізкультурно-спортивна реабілітація: оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди. Вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.Документ Гігієна та гігієна спорту : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань: 01 Оcвіта, спеціальності: 017 Фізична культура і спорт(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Шавель Христина; Тимочко-Волошин Роксолана; Свистун Юрій; Пазичук Ольга; Shavel Khrystyna; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Svystun Yurii; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни “Гігієна та гігієна спорту” є: створити у студентів уявлення про значення і роль гігієни в системі спортивних досягнень, забезпечення тренувальної і змагальної діяльності, прискорення відновлення фізичної працездатності, профілактики захворювань, про закономірності, що лежать в основі здорового способу життя.Документ Гігієна та гігієна фізичного виховання : робоча програма з навчальної дисципліни, галузь знань: Середня освіта / 01 Освіта, спеціальність: 014 – Середня освіта (фізична культура), факультет педагогічної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тимочко-Волошин Роксолана; Шавель Христина; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Shavel Khrystyna; Кафедра біохімії та гігієниМета: створити у студентів уявлення про значення і роль гігієни в системі підготовки фахівців з фізичної реабілітації, адаптації організму до несприятливої дії різних чинників довкілля, забезпеченні тренувальної, змагальної та оздоровчої діяльності, прискоренні відновлення фізичної працездатності, профілактики захворювань, закономірностях, що лежать в основі здорового способу життя. Ознайомитися з основами раціонального харчування, різновидами загартовування організму, гігієнічними вимогами до одягу та взуття, санітарно-гігієнічними вимогами до житлових, навчальних та спортивних приміщень, з’ясувати особливості фізичного виховання осіб різного віку.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті : навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 01 Освіта, спеціальності : 017 Фізична культура і спорт(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії та гігієниМетою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті : робоча навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 01 Освіта, спеціальності : 017 Фізична культура і спорт(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії і гігієниМетою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії : навчальна програма вибіркової дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, cпеціальності : 227 Фізична терапія, ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2020) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії та гігієниМетою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії : робоча навчальна програма вибіркової дисципліни, підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, cпеціальності : 227 Фізична терапія ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії і гігієниМетою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії : силабус курсу, галузь знань 01 Освіта, 22 Охорона здоров’я, спеціальність 227 Фізична терапія, ерготерапія, рівень освіти ІІІ(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії і гігієниДокумент Основи раціонального харчування : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань 22 Охорона здоров'я, cпеціальності 227 Фізична терапія та ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тимочко-Волошин Роксолана; Пазичук Ольга; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії та гігієниМета: сформувати у студентів вміння і навички з організації системи харчування здорової та хворої людини на різних вікових етапах шляхом застосування сучасних наукових положень нутріцитології та з організації харчування в лікувально-профілактичних, оздоровчих і навчальних установах, а також методів профілактики за допомогою спеціально підібраної дієти.Документ Основи раціонального харчування : робоча програма вибіркової дисципліни, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, cпеціальності : 227 Фізична терапія ерготерапія, факультет терапії та реабілітації, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тимочко-Волошин Роксолана; Пазичук Ольга; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії і гігієниМета: сформувати у студентів вміння і навички з організації системи харчування здорової та хворої людини на різних вікових етапах шляхом застосування сучасних наукових положень нутріцитології та з організації харчування в лікувально-профілактичних, оздоровчих і навчальних установах, а також методів профілактики за допомогою спеціально підібраної дієти.