Перегляд за Автор "Tymochko-Voloshyn Roksolana"
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Lactic acid is a marker of energy metabolism and a regulatory effector in the human body(2024) Hlozhyk Iryna; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Paraniak Nataliia; Ivashchenko Vitaliy; Shavel Khrystyna; Verbin Igor; Boretsky Yuriy; Гложик Ірина; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Параньок Наталія; Іващенко Віталій; Шавель Христина; Вербін Ігор; Борецький ЮрійДокумент Біологічна хімія та біохімія рухової активності : навчальна програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, спеціальність : 227 Фізична терапія, ерготерапія ; 227 Терапія та реабілітація(Біологічна хімія та біохімія рухової активності : навчальна програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, спеціальність : 227 Фізична терапія, ерготерапія ; 227 Терапія та реабілітація / розроб. Гащишин В. Р., Тимочко-Волошин Р. І., Параняк Н.М., Борецький Ю. Р. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – 11 с., 2023) Гащишин Віра,; Тимочко-Волошин Роксолана; Параняк Наталія; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Paraniak Nataliia; Boretskyi YuriiМетою викладання навчальної дисципліни «Біологічна хімія та біохімія рухової активності» є засвоєння студентами знань про біохімічні складові та процеси в організмі людини, тонку організацію м’язової тканини, механізми енергозабезпечення м’язової роботи та впливу дозованих фізичних навантажень на функціонування різних систем організму.Документ Біологічна хімія та біохімія рухової активності : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, спеціальність: 227 Терапія та реабілітація, факультет терапії та реабілітації(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни «Біологічна хімія та біохімія рухової активності» є засвоєння студентами знань про біохімічні складові та процеси в організмі людини, тонку організацію м’язової тканини, механізми енергозабезпечення м’язової роботи та впливу дозованих фізичних навантажень на функціонування різних систем організму.Документ Біохімія : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка ; 02 Середня освіта, спеціальність : 014 Середня освіта (фізична культура) ; 024 Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Параняк Наталія; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Paraniak Nataliia; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни «Біохімія» є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальності фізична культура і спорт (фітнес і рекреація; фізична реабілітація): оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди. Вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.Документ Біохімія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка, 02 – Середня освіта, спеціальність: 014 Середня освіта (фізична культура), 024 Хореографія, факультет педагогічної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Борецький Юрій; Параняк Наталія; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Boretskyi Yurii; Paraniak Nataliia; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни «Біохімія» є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальності фізична культура і спорт (фітнес і рекреація; фізична реабілітація): оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди. Вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.Документ Біохімія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань: 01 Освіта, спеціальність: 017 Фізична культура і спорт, фітнес і рекреація, фізкультурно-спортивна реабілітація, факультет фізичної культури і спорту(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тимочко-Волошин Роксолана; Борецький Юрій; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни «Біохімія» є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальності фізична культура і спорт, фітнес і рекреація, фізкультурно-спортивна реабілітація: оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди. Вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.Документ Гігієна та гігієна спорту : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань: 01 Оcвіта, спеціальності: 017 Фізична культура і спорт(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Шавель Христина; Тимочко-Волошин Роксолана; Свистун Юрій; Пазичук Ольга; Shavel Khrystyna; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Svystun Yurii; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни “Гігієна та гігієна спорту” є: створити у студентів уявлення про значення і роль гігієни в системі спортивних досягнень, забезпечення тренувальної і змагальної діяльності, прискорення відновлення фізичної працездатності, профілактики захворювань, про закономірності, що лежать в основі здорового способу життя.Документ Гігієна та гігієна фізичного виховання : робоча програма з навчальної дисципліни, галузь знань: Середня освіта / 01 Освіта, спеціальність: 014 – Середня освіта (фізична культура), факультет педагогічної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тимочко-Волошин Роксолана; Шавель Христина; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Shavel Khrystyna; Кафедра біохімії та гігієниМета: створити у студентів уявлення про значення і роль гігієни в системі підготовки фахівців з фізичної реабілітації, адаптації організму до несприятливої дії різних чинників довкілля, забезпеченні тренувальної, змагальної та оздоровчої діяльності, прискоренні відновлення фізичної працездатності, профілактики захворювань, закономірностях, що лежать в основі здорового способу життя. Ознайомитися з основами раціонального харчування, різновидами загартовування організму, гігієнічними вимогами до одягу та взуття, санітарно-гігієнічними вимогами до житлових, навчальних та спортивних приміщень, з’ясувати особливості фізичного виховання осіб різного віку.Документ Дефіцит вітаміну D, як предиктор травматизму під час занять спортом та фізичною культурою(УДУ імені М. П. Драгоманова, 2025) Тимочко-Волошин Роксолана; Гащишин Віра; Решетило Степан; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Hashchyshyn Vira; Reshetylo StepanМетою публікації було здійснення аналізу даних і результатів провідних наукових досліджень щодо поширеності дефіциту та недостатності вітаміну D серед різних верств населення України, інших країн світу, зокрема, серед висококваліфікованих спортсменів. Наведено результати численних досліджень щодо впливу дефіциту вітаміну D на метаболізм у різних органах, системах організму людини, що може бути предиктором травматизму і захворюваності при виконанні фізичних навантажень чи заняттях спортом. У статті коротко описані основні функції вітаміну D в організмі людини, джерела надходження та фактори, які впливають на рівень забезпеченості вітаміном D сучасного населення, а також можливості оцінки його статусу. Виділено цілий ряд патологічних станів, що можуть виникати внаслідок недостатності та дефіциту вітаміну D, зокрема і в осіб, які займаються фізичною культурою та спортом. The aim of this publication was to analyze data and findings from leading scientific studies on the prevalence of vitamin D deficiency and insufficiency among various population groups in Ukraine and other countries, particularly among elite athletes. The article presents numerous research findings on the impact of vitamin D deficiency on metabolism in different organs and physiological systems of the human body, emphasizing its potential role as a predictor of injury risk and morbidity during physical exertion or sports activities. The article briefly describes the main physiological functions of vitamin D, its sources, and the factors influencing vitamin D status in modern populations. Additionally, it explores methods for assessing vitamin D levels. A range of pathological conditions associated with vitamin D insufficiency and deficiency is highlighted, including those affecting individuals engaged in physical activity and sports. Thus, vitamin D is a vital regulator of metabolism in various organs and systems of the human body. However, numerous external and internal factors contribute to the widespread prevalence of vitamin D deficiency and insufficiency across different population groups, particularly among elite athletes, not only in Ukraine but also worldwide. Therefore, monitoring vitamin D status (specifically, serum 25-hydroxyvitamin D [25(OH)D] levels), especially during the winter-spring period, can help identify individuals with vitamin D insufficiency or deficiency, who should be considered a high-risk group for injury and various health disorders. Timely implementation of therapeutic and preventive measures aimed at normalizing vitamin D levels – such as increasing sun exposure, vitamin D supplementation, rational use of sunscreens, and lifestyle modifications – can help prevent the development of pathological conditions and diseases, including those affecting individuals engaged in sports and physical activity.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті : навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 01 Освіта, спеціальності : 017 Фізична культура і спорт(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії та гігієниМетою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті : робоча навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 01 Освіта, спеціальності : 017 Фізична культура і спорт(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії і гігієниМетою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії : навчальна програма вибіркової дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, cпеціальності : 227 Фізична терапія, ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2020) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії та гігієниМетою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії : робоча навчальна програма вибіркової дисципліни, підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, cпеціальності : 227 Фізична терапія ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії і гігієниМетою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії : силабус курсу, галузь знань 01 Освіта, 22 Охорона здоров’я, спеціальність 227 Фізична терапія, ерготерапія, рівень освіти ІІІ(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії і гігієниДокумент Основи раціонального харчування : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань 22 Охорона здоров'я, cпеціальності 227 Фізична терапія та ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тимочко-Волошин Роксолана; Пазичук Ольга; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії та гігієниМета: сформувати у студентів вміння і навички з організації системи харчування здорової та хворої людини на різних вікових етапах шляхом застосування сучасних наукових положень нутріцитології та з організації харчування в лікувально-профілактичних, оздоровчих і навчальних установах, а також методів профілактики за допомогою спеціально підібраної дієти.Документ Основи раціонального харчування : робоча програма вибіркової дисципліни, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, cпеціальності : 227 Фізична терапія ерготерапія, факультет терапії та реабілітації, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тимочко-Волошин Роксолана; Пазичук Ольга; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії і гігієниМета: сформувати у студентів вміння і навички з організації системи харчування здорової та хворої людини на різних вікових етапах шляхом застосування сучасних наукових положень нутріцитології та з організації харчування в лікувально-профілактичних, оздоровчих і навчальних установах, а також методів профілактики за допомогою спеціально підібраної дієти.