Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Tymochko-Voloshyn Roksolana"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Lactic acid is a marker of energy metabolism and a regulatory effector in the human body
    (2024) Hlozhyk Iryna; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Paraniak Nataliia; Ivashchenko Vitaliy; Shavel Khrystyna; Verbin Igor; Boretsky Yuriy; Гложик Ірина; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Параньок Наталія; Іващенко Віталій; Шавель Христина; Вербін Ігор; Борецький Юрій
  • Документ
    Біологічна хімія та біохімія рухової активності : навчальна програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, спеціальність : 227 Фізична терапія, ерготерапія ; 227 Терапія та реабілітація
    (Біологічна хімія та біохімія рухової активності : навчальна програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, спеціальність : 227 Фізична терапія, ерготерапія ; 227 Терапія та реабілітація / розроб. Гащишин В. Р., Тимочко-Волошин Р. І., Параняк Н.М., Борецький Ю. Р. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – 11 с., 2023) Гащишин Віра,; Тимочко-Волошин Роксолана; Параняк Наталія; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Paraniak Nataliia; Boretskyi Yurii
    Метою викладання навчальної дисципліни «Біологічна хімія та біохімія рухової активності» є засвоєння студентами знань про біохімічні складові та процеси в організмі людини, тонку організацію м’язової тканини, механізми енергозабезпечення м’язової роботи та впливу дозованих фізичних навантажень на функціонування різних систем організму.
  • Документ
    Біологічна хімія та біохімія рухової активності : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, спеціальність: 227 Терапія та реабілітація, факультет терапії та реабілітації
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою викладання навчальної дисципліни «Біологічна хімія та біохімія рухової активності» є засвоєння студентами знань про біохімічні складові та процеси в організмі людини, тонку організацію м’язової тканини, механізми енергозабезпечення м’язової роботи та впливу дозованих фізичних навантажень на функціонування різних систем організму.
  • Документ
    Біохімія : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка ; 02 Середня освіта, спеціальність : 014 Середня освіта (фізична культура) ; 024 Хореографія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Параняк Наталія; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Paraniak Nataliia; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою викладання навчальної дисципліни «Біохімія» є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальності фізична культура і спорт (фітнес і рекреація; фізична реабілітація): оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди. Вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.
  • Документ
    Біохімія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка, 02 – Середня освіта, спеціальність: 014 Середня освіта (фізична культура), 024 Хореографія, факультет педагогічної освіти
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Борецький Юрій; Параняк Наталія; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Boretskyi Yurii; Paraniak Nataliia; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою викладання навчальної дисципліни «Біохімія» є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальності фізична культура і спорт (фітнес і рекреація; фізична реабілітація): оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди. Вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.
  • Документ
    Біохімія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань: 01 Освіта, спеціальність: 017 Фізична культура і спорт, фітнес і рекреація, фізкультурно-спортивна реабілітація, факультет фізичної культури і спорту
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тимочко-Волошин Роксолана; Борецький Юрій; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою викладання навчальної дисципліни «Біохімія» є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальності фізична культура і спорт, фітнес і рекреація, фізкультурно-спортивна реабілітація: оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди. Вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.
  • Документ
    Гігієна та гігієна спорту : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань: 01 Оcвіта, спеціальності: 017 Фізична культура і спорт
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Шавель Христина; Тимочко-Волошин Роксолана; Свистун Юрій; Пазичук Ольга; Shavel Khrystyna; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Svystun Yurii; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою викладання навчальної дисципліни “Гігієна та гігієна спорту” є: створити у студентів уявлення про значення і роль гігієни в системі спортивних досягнень, забезпечення тренувальної і змагальної діяльності, прискорення відновлення фізичної працездатності, профілактики захворювань, про закономірності, що лежать в основі здорового способу життя.
  • Документ
    Гігієна та гігієна фізичного виховання : робоча програма з навчальної дисципліни, галузь знань: Середня освіта / 01 Освіта, спеціальність: 014 – Середня освіта (фізична культура), факультет педагогічної освіти
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тимочко-Волошин Роксолана; Шавель Христина; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Shavel Khrystyna; Кафедра біохімії та гігієни
    Мета: створити у студентів уявлення про значення і роль гігієни в системі підготовки фахівців з фізичної реабілітації, адаптації організму до несприятливої дії різних чинників довкілля, забезпеченні тренувальної, змагальної та оздоровчої діяльності, прискоренні відновлення фізичної працездатності, профілактики захворювань, закономірностях, що лежать в основі здорового способу життя. Ознайомитися з основами раціонального харчування, різновидами загартовування організму, гігієнічними вимогами до одягу та взуття, санітарно-гігієнічними вимогами до житлових, навчальних та спортивних приміщень, з’ясувати особливості фізичного виховання осіб різного віку.
  • Документ
    Дефіцит вітаміну D, як предиктор травматизму під час занять спортом та фізичною культурою
    (УДУ імені М. П. Драгоманова, 2025) Тимочко-Волошин Роксолана; Гащишин Віра; Решетило Степан; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Hashchyshyn Vira; Reshetylo Stepan
    Метою публікації було здійснення аналізу даних і результатів провідних наукових досліджень щодо поширеності дефіциту та недостатності вітаміну D серед різних верств населення України, інших країн світу, зокрема, серед висококваліфікованих спортсменів. Наведено результати численних досліджень щодо впливу дефіциту вітаміну D на метаболізм у різних органах, системах організму людини, що може бути предиктором травматизму і захворюваності при виконанні фізичних навантажень чи заняттях спортом. У статті коротко описані основні функції вітаміну D в організмі людини, джерела надходження та фактори, які впливають на рівень забезпеченості вітаміном D сучасного населення, а також можливості оцінки його статусу. Виділено цілий ряд патологічних станів, що можуть виникати внаслідок недостатності та дефіциту вітаміну D, зокрема і в осіб, які займаються фізичною культурою та спортом. The aim of this publication was to analyze data and findings from leading scientific studies on the prevalence of vitamin D deficiency and insufficiency among various population groups in Ukraine and other countries, particularly among elite athletes. The article presents numerous research findings on the impact of vitamin D deficiency on metabolism in different organs and physiological systems of the human body, emphasizing its potential role as a predictor of injury risk and morbidity during physical exertion or sports activities. The article briefly describes the main physiological functions of vitamin D, its sources, and the factors influencing vitamin D status in modern populations. Additionally, it explores methods for assessing vitamin D levels. A range of pathological conditions associated with vitamin D insufficiency and deficiency is highlighted, including those affecting individuals engaged in physical activity and sports. Thus, vitamin D is a vital regulator of metabolism in various organs and systems of the human body. However, numerous external and internal factors contribute to the widespread prevalence of vitamin D deficiency and insufficiency across different population groups, particularly among elite athletes, not only in Ukraine but also worldwide. Therefore, monitoring vitamin D status (specifically, serum 25-hydroxyvitamin D [25(OH)D] levels), especially during the winter-spring period, can help identify individuals with vitamin D insufficiency or deficiency, who should be considered a high-risk group for injury and various health disorders. Timely implementation of therapeutic and preventive measures aimed at normalizing vitamin D levels – such as increasing sun exposure, vitamin D supplementation, rational use of sunscreens, and lifestyle modifications – can help prevent the development of pathological conditions and diseases, including those affecting individuals engaged in sports and physical activity.
  • Документ
    Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті : навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 01 Освіта, спеціальності : 017 Фізична культура і спорт
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.
  • Документ
    Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті : робоча навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 01 Освіта, спеціальності : 017 Фізична культура і спорт
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії і гігієни
    Метою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.
  • Документ
    Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії : навчальна програма вибіркової дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, cпеціальності : 227 Фізична терапія, ерготерапія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2020) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії та гігієни
    Метою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.
  • Документ
    Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії : робоча навчальна програма вибіркової дисципліни, підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, cпеціальності : 227 Фізична терапія ерготерапія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії і гігієни
    Метою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.
  • Документ
    Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії : силабус курсу, галузь знань 01 Освіта, 22 Охорона здоров’я, спеціальність 227 Фізична терапія, ерготерапія, рівень освіти ІІІ
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії і гігієни
  • Документ
    Основи раціонального харчування : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань 22 Охорона здоров'я, cпеціальності 227 Фізична терапія та ерготерапія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тимочко-Волошин Роксолана; Пазичук Ольга; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії та гігієни
    Мета: сформувати у студентів вміння і навички з організації системи харчування здорової та хворої людини на різних вікових етапах шляхом застосування сучасних наукових положень нутріцитології та з організації харчування в лікувально-профілактичних, оздоровчих і навчальних установах, а також методів профілактики за допомогою спеціально підібраної дієти.
  • Документ
    Основи раціонального харчування : робоча програма вибіркової дисципліни, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, cпеціальності : 227 Фізична терапія ерготерапія, факультет терапії та реабілітації, рівень освіти: бакалавр
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тимочко-Волошин Роксолана; Пазичук Ольга; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії і гігієни
    Мета: сформувати у студентів вміння і навички з організації системи харчування здорової та хворої людини на різних вікових етапах шляхом застосування сучасних наукових положень нутріцитології та з організації харчування в лікувально-профілактичних, оздоровчих і навчальних установах, а також методів профілактики за допомогою спеціально підібраної дієти.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок